  • Data: 2009-04-07 16:31:58
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Piotr Gałka" napisał:
    > Gdzieś czytałem, że przy okazji jakiegoś seminarium na temat
    > bezpieczeństwa przygotowano dla uczestników (tych co chcieli) możliwość
    > przekonania się na własnej skórze jak działają mA na człowieka
    > (palec-palec). Teraz to się mogę totalnie mylić, ale chyba 2mA było dla
    > większości do niemiłego wytrzymania, ale 5mA to nikt dłużej jak parę
    > sekund nie zdzierżył.
    > Moim zdaniem o tym ile człowiek podłączony do sieci pobiera zależy przede
    > wszystkim od wilgotności naskórka.

    no właśnie, te 2mA to wychodzi z normalnej impedancji naskurka (jak ktos
    będzie spocony to ma pecha) w wątpię zeby ktoś bez uszczerbku na zdrowiu to
    długo wytrzymał, a normy elektryczne podaja minimalny prąd dla różnicówek
    30mA:O)

    > Rambo musiał być mokry, bo pobierał tyle, że aż wszystkie światła
    > przygasały ;-)

    przygasały bo tam mieli chiński generator,a do tortur wbijasz elektrody pod
    skurę i moesz puszczaćprdy jakie chcesz:O)