  • Data: 2009-04-15 06:56:00
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    news:gs2mp3$d80$2@news.wp.pl...

    > no co ty, a wzmacniacz w.cz. 100kW?:O)

    Zupełnie inny kierunek - obecnie dążę do tego, aby urządzenie pobierało coś
    koło 50uA z zasilania 12V. No i się właśnie doczytałem, że dopuszczalna
    upływność elektrolitów, które będą w filtrze na wejściu jest większa od
    tego.

    > wystarczy że zaprojektujesz zasilacz sieciowy małej mocy i małym napięciu
    > i już normę elektryczną (instalacje elektryczne w obiektach... czy jakoś
    > tak) musisz znać,

    Dlatego zasilacze od zawsze bierzemy od tych którzy te normy znają.

    > a kto ci powiedział że to będzie 2mA? a jak podłącze takei urządzonko na
    > 500mA,

    Jeden paragraf dopuszcza kondensatory, inny ogranicza prąd.

    > albo 100 takich urządzonek po 2mA?:O)

    Tu chyba masz rację. Jeśli chodzi o łącza telekomunikacyjne to chyba coś tam
    było, że jak n może być razem łączonych to odpowiednio mniejszy prąd na
    każde, ale jak chodzi o zasilanie to nie wiem.

    > żadne 1/2 tylko pełne napięcie sieciowe przez kondensatory,

    W typowym filtrze kondensatory stanowią dzielnik przez 2.
    P.G.