  • Data: 2010-10-14 22:36:22
    Temat: Re: uwaga na Astr? 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-14 21:30, Duch pisze:

    > O fak... we? lepiej zwr?? pa?stwu pieni?dze za swoj? edukacj?. Posz?a na
    > marne.

    Widziałeś blok benzynowego 1250 i tego diesla 1250 ?? że pi... coś o
    czyimś wykształceniu ??

    To że Volkswagenowski stary dobry 1,6D jest zbudowany z wykorzystaniem
    części silnika benzynowego - bloki są jak toczka w toczkę to też pewnie
    nawet nie słyszałeś ;P

    Powiem Ci tak - takie wykorzystywanie wręcz podobnych podzespołów w
    dzisiejszych czasach nazywa się zmniejszaniem kosztów produkcji ;P

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Wykształcić to powinieneś się raczej sam ;)