  • Data: 2010-10-15 08:57:01
    Temat: Re: uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:i97nsp$jkd$1@mx1.internetia.pl...
    > A co mają powiedzieć użyszkodnicy takich 1.3 cdti w Combo, które ma
    > aerodynamikę jak kiosk Ruchu, w dodatku z 5cio biegową skrzynią, a w combo
    > ten sam silnik ma tylko 75KM a nie 90KM (chyba inny intercooler i inny
    > soft)
    > Po włączeniu klimatyzacji ciężko ruszyć nie gasząc silnika...

    Takie Combo 1.3cdti to i tak rakieta w porowaniu do wolnossacego 1.7di, a
    różnica w mocy to 5 czy 10KM.
    Najlepsze jest to, że zza kierownicy auto sprawiało wrażenie dynamicznego.
    Nie wiem jak to mozliwe, ale nawet te 1.7di sprawiały wrażenie... że sobie
    jeszcze radza. Do jazdy miejskiej w zupełności wystarczały oba :)

    Pozdr