eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmusluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh › Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Pendrive <P...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
    Date: Thu, 30 Jun 2011 13:26:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <iuhmhu$34v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iufhd2$lpb$1@inews.gazeta.pl> <iufs6h$pdb$1@news.onet.pl>
    Reply-To: P...@d...pl
    NNTP-Posting-Host: 188.147.241.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309433215 3231 188.147.241.1 (30 Jun 2011 11:26:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2011 11:26:55 +0000 (UTC)
    X-User: przemyslaw.rokicki
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iufs6h$pdb$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1013253
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-29 20:51, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał
    >> z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze
    >> dotyczy to
    >> polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na
    >> krajowe numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej
    >> P4", no i niepokoi
    >> mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
    >> dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
    >> (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
    >> numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?
    >
    > A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"?
    > I co to znaczy, że nie można wykonać połączenia na stacjonarny? Jakieś
    > komunikaty słyszysz albo widzisz?
    > W jaki sposób aktywowałeś usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki
    > był stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?
    >
    >
    >

    stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po
    wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej
    polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga
    nieaktywna. Napisalem juz do BOK



    --
    <a href="http://dumpingowiec.pl">Wszystkomający program do fakturowania
    z magazynem</a>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: