eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmusluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh › Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
  • Data: 2011-07-01 15:00:55
    Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mam dokładnie to samo

    cytuje:

    Witam,

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed
    wniesieniem
    reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w
    konto
    Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie
    Sprzedaży.

    Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    http://internet.playmobile.pl/maps/shops.

    Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.

    Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W
    korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego
    zgłoszenia (32381763) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego,
    jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
    pośrednictwem poczty
    elektronicznej pod adresem: o...@p...pl lub poprzez stronę internetową
    www.24.play.pl.

    Z poważaniem
    Urszula Narożna
    konsultant back office ds. obsługi klienta



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: