eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmusluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh › Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
  • Data: 2011-06-29 18:51:48
    Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał
    > z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
    > polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na krajowe
    > numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i
    > niepokoi
    > mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
    > dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
    > (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
    > numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

    A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"?
    I co to znaczy, że nie można wykonać połączenia na stacjonarny? Jakieś
    komunikaty słyszysz albo widzisz?
    W jaki sposób aktywowałeś usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki był
    stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?



    --
    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: