eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmusluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh › Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
  • Data: 2011-07-01 01:03:19
    Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 30 Jun 2011 13:26:56 +0200, Pendrive <P...@d...pl>
    wrote:


    >stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po
    >wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej
    >polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga
    >nieaktywna. Napisalem juz do BOK

    mialem podobny problem z karta Walentynkowa (dali mi ja za darmo), po
    zasileniu i zalaczeniu pakietu (niby) zezarlo 5 zl a pakietu nie bylo.
    zlozylem reklamacje, ale ze numer niezarejestrowany to ja odrzucili.
    Musialbym sie zarejestrowac...ale sobie odpuscilem bo to chamowa z ta
    rejestracja tylo po to aby mogli rozpatrzyc reklamacje.

    Napisze do UKE w sprawie takich praktyk. Skoro do swiadczenia uslugi
    wystarczy anonimowosc, to do reklamacji tak samo powinno. Poza tym
    moga sie ze mna skontaktowac via telefon lub play24 (konto w systemie)
    lub przyjac adres do korespondencji ktory im podam.

    A tu nie ma takiej mozliwosci!

    --
    ThinkXtra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: