  • Data: 2011-09-15 18:02:11
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Pyra napisał:

> [...]

    [...]

    > Jeżeli "mikroprocesor" to pecet, to np. coś takiego gotowe:
    > http://www.whelectronics.multimedia.shop.pl/karta-pr
    zekaz%C3%B0%C2%90nikow-optoilozacja-p-1.html?cPath=2
    1

    To coś ma USB, więc nie musi ograniczać się do kontaktów z pecetami.

    A tak przy okazji -- wczoraj nagle i na szybko musiałem kupić płytę
    główną. Chciałem, by była w miarę nowoczesna, więc wybierałem takie,
    co mają USB3, choć nawet nie zastanawiałem się po co mi to. Płyta ma
    RS-232 i LPT. W postaci złącz, wystarczy dokupić kabelki i wyprowadzić
    z tyłu.

    W dokumentacji płyty napisali, żeby NIE podłączać klawiatur do gniazd
    USB3, bo nie będą działać jak należy. No to podłączyłem. Efekt jest
    taki, że BIOS jej nie widzi i nie błyska lampkami przy starcie. Ale
    w systemie klawiatura pracuje już normalnie. Czyli do czegoś się to
    USB3 przydaje -- do sterowania pstryczkeim-elektryczkiem przez starą
    klawiaturę jak znalazł.

    --
    Jarek