  • Data: 2011-09-15 20:16:55
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > To już rzeczywiście lepiej kupić gotowy konwerter USB-RS232 (10 zł?) i
    > podpiąć się do linii TXD. Zresztą niech no wątkotwórca w końcu określi
    > wymagania i budżet - może dla niego dużo prościej jest kupić np. złożony
    > kit AVT z 8 przekaźnikami sterowany przez Ethernet.

    Albo jakieś inne urządzenie na USB. Niedawno kupiłem kamerę USB.
    Za niecałe 10 zł plus VAT. Poza samą kamerą i mikrofonem, które
    to ustrojstwa tym razem nie będą nam potrzebne, w obudowie jest
    jeszcze dioda świecąca. Ją można zapalać i gasić z poziomu
    komputera. Wystarczy więc podłączyć do niej tranzystor i przekaźnik.
    Napięcie 5V do przekaźnika jest już na miejscu.

    --
    Jarek