  • 51. Data: 2009-02-06 09:34:07
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 06 Feb 2009 09:06:51 +0100, d'plus wrote:

    > the magic word is "tracking id".

    Heh, wiedzialem ze w koncu ktos mi to wytknie. :-)

    > twój diler obsysa, jeśli ci go nie udostępnia.

    Coz, nie z kazdym sprzedawca na ebayu się mozna porozumiec...

    > bosz, jakie problemy wychodzą. naprawdę nie dziwię się, że kurierzy
    > mają w dupie prywatnych. jeden do mnie wpadł kiedyś i kazał mi samemu
    > wypisywać informacje nadawcze.

    Czekaj -- to ze kurier nie zostawia ani razu awizo, to jest moja wina?
    Winien jestem ja, nadawca, pol swiata pewnie jeszcze, tylko nie
    kuriernia nie potrafiaca zawiadomic o nadejsciu przesylki, tak?

    Pozwolisz, ze ja jednak uznam to za powazna wade tej akurat firmy
    kurierskiej i w miare mozliwosci bede się staral korzystac z innych?
    (tak, tak, nie zawsze odbiorca ma mozliwosc wyboru firmy kurierskiej --
    na to pewnie tez jest prosty sposob, nie? ,,nie kupuj'', prawda?).

    PS. Ja *kazda* przesylke od UPSu odebralem, co nie zmienia faktu, ze ten
    ich b*del mi się nie podoba.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 52. Data: 2009-02-06 09:39:46
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Moje doświadczenia z kurierami są o wiele bardziej negatywne niż z
    > pocztą.

    Moje doświadczenia z kuroierami są pozytywne z jednym wyjątkiem.
    Umówiłem się na odbiór w domu w sobotę.
    Na stronach firmy z możliwością śledzenia przesyłek rano stało, że
    wyjechał do mnie, a po południu że wrócił z przesyłką do magazynu, gdyż
    nikogo nie zastał. oczywiście twardo czekałem na niego.
    Sytuacja powtórzyła się trzy razy...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 53. Data: 2009-02-06 09:46:27
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Michal Tyrala pisze:

    > Heh, wiedzialem ze w koncu ktos mi to wytknie. :-)

    trzeba korzystać z nowoczesnych technologii :)

    > Coz, nie z kazdym sprzedawca na ebayu się mozna porozumiec...

    oj to ja bym uważał na tych sprzedawców, szczerze..

    > Czekaj -- to ze kurier nie zostawia ani razu awizo, to jest moja wina?
    > Winien jestem ja, nadawca, pol swiata pewnie jeszcze, tylko nie
    > kuriernia nie potrafiaca zawiadomic o nadejsciu przesylki, tak?

    mi żaden kurier nigdy nie zostawił aviso. to chyba tylko poczta robi. do
    mnie najczęściej dzwonią.

  • 54. Data: 2009-02-06 10:14:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 06 Feb 2009 10:46:27 +0100, d'plus wrote:

    > oj to ja bym uważał na tych sprzedawców, szczerze..

    E, nie. Nie zawsze problemy komunikacyjne ze sprzedajacymi się
    przekladaja na problemy z samym zalatwieniem transakcji.
    (choc czasem strach jest, kiedys wysylalem kase w kopercie gosciowi
    w stanach (tylko tak chcial), wiec z definicji transakcja trwala dosc
    dlugo, niepewnosc klasy: szmal w kopercie + poczta polska ;-).
    Gosc nie odpisal na ani jednego emaila, za to po 6tyg przyszedl ladnie
    zapakowany EL-Nikkor ;-)

    > mi żaden kurier nigdy nie zostawił aviso. to chyba tylko poczta robi. do
    > mnie najczęściej dzwonią.

    DHL awizuje, raz chyba widzialem awizo by GLS, jeszcze kogos jeszcze,
    nie pamietam teraz. I tak, masz racje, kurierzy zwykle dzwonia.
    Jak sadzisz, skoro narzekam na brak awizowania przez UPS, czy mialem
    kiedykolwiek telefon od kuriera tej firmy? :-)

    Zeby bylo jeszcze latwiej, to kazdorazowo odmowiono mi zmienienia adresu
    doreczenia w ichnim systemie -- ,,adres dostarczenia moze zmienic
    wylacznie nadawca'' (diclaimer dla gimnastykujacych glowy: *nie* dogadac
    się z kurierem na inne miejsce, zmienic *formalnie* adres dostarczenia).
    W FedEx-ie taka zmiana to mail ,,prosze o zmiane adresu dostarczenia
    przesylki nr ... na: ...''.

    pozdrawiam,

  • 55. Data: 2009-02-06 10:45:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-06 11:14:24 +0100, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > Zeby bylo jeszcze latwiej, to kazdorazowo odmowiono mi zmienienia adresu
    > doreczenia w ichnim systemie -- ,,adres dostarczenia moze zmienic
    > wylacznie nadawca''

    To powszechna procedura w spedycji. Prawie wszędzie tak jest,
    niezależnie kto płaci za transport.

    de Fresz

  • 56. Data: 2009-02-06 10:53:59
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-06 10:46:27 +0100, d'plus <d...@t...pl> said:

    > mi żaden kurier nigdy nie zostawił aviso.

    Ja miałem fajny przypadek z GLSem, kiedy specjalnie czekałem na kuriera
    do 20. w pracy i się nie pokazał. Rano wkurzony zrobiłem szybkie
    śledztwo, wyciągnąłem od nadawcy nr paczki, hyc w neta żeby
    sprawdzić... i omało szlag mnie nie trafił, jak zobaczyłem adnotację
    "odbiorca nieobecny". Telefon do działu obsługi klienta (średnio 40
    minut rediala i wiszenia na słuchawce), żeby dowiedzieć się, że "skoro
    kurier tak napisał, to widocznie nikogo nie było". Po czym jak już w
    końcu przyjechał i spytałem go "łot de fak", to mi z rozbrajającą
    szczerością odpowiedział "wie pan jak jest". Podpytałem znajomego
    kuriera i jak przypuszczałem - mają płacone za podjechanie (nie
    dostarczenie), więc całkiem powszechną praktyką jest wypisywanie takich
    głupot, bo narobić się nie trzeba, a kaska leci.

    de Fresz

  • 57. Data: 2009-02-06 11:27:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009 11:45:36 +0100, de Fresz wrote:

    > To powszechna procedura w spedycji. Prawie wszędzie tak jest,
    > niezależnie kto płaci za transport.

    Prawda. (w sumie to mnie mile zaskoczylo ze FedEx tak potrafi).

    Ot tylko info dla kolegow wuefistow, ze ,,kaz sobie przywiezc do pracy''
    tez niekoniecznie jest zawsze proste do zalatwienia (a nadawca wysle
    tylko na adres paypalowy bo się boi gdzie indziej).

    pozdrawiam,

  • 58. Data: 2009-02-06 12:56:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał

    > Nienaleznego cła? Głupku? To nie ja robie z siebie debilka-sierote, który
    > nie umie od kuriera paczki odebrać.

    "Mam taki pomysł abyś opuścił grupę o fotografii i w podskokach udał się w
    kierunku najbliższego rynsztoka..."

    adam

  • 59. Data: 2009-02-06 15:13:49
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    adam wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał

    > "Mam taki pomysł abyś opuścił grupę o fotografii i w podskokach udał
    > się w kierunku najbliższego rynsztoka..."

    Tak tak, podtrzymuję tezę! Jak to chcesz dopasować ją do mojego posta
    anonimie?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 60. Data: 2009-02-06 15:55:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał

    > Tak tak, podtrzymuję tezę! Jak to chcesz dopasować ją do mojego posta
    > anonimie?

    "Generalnie to mi "zwisa kalafiorem" komu kibicujesz anonimie, takie bzdury
    wypisuj sobie na stosownej grupie (mającej "rynsztok" w nazwie)."

    adam