  • 31. Data: 2009-02-06 00:06:22
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Święte Procedury nie przewidują takiej opcji.

    Odczep sie od tych "swietych procedur". Cennik i zakres usług DPD jest łatwo
    dostępny - wystarczyło sprawdzić czy usługi DPD Ci odpowiadaja czy nie.

    > Widać dużo nie pracujesz w tej swojej pracy. Inni jednak się w robocie
    > nie obijają.

    Wiesz... jak to mówią... baran który dużo beczy, mało pozyteczny jest... czy
    jakoś tak ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 32. Data: 2009-02-06 00:16:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    de Fresz pisze:

    > Buhahahaha! Odebranie paczki od kuriera - robota na pół dnia dla AL!
    > ROTFL! ;-)

    Gdzie ja napisałem, że pół dnia? Masz jakieś problemy z czytaniem?
    Czyżbyś pracował w DPD? ;->

    > Czy też może w pracy nie masz nikogo na tyle zaprzyjaźnionego na
    > recepcji/portierni/gdziekolwiek, żeby powiadomił Cie o przybyciu
    > kuriera? :->

    Zawiadamiać sobie mogą skolko ugodno - nie mam czasu odrywać się od
    pracy. Ale za to dzięki temu nie muszę siedzieć "po godzinach", a jak
    wychodzę z roboty to ją tam zostawiam i nie muszę potem o niej myśleć do
    następnego dnia roboczego.

  • 33. Data: 2009-02-06 00:20:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Mysli sie przed,

    Myślałem. Że w firmie kurierskiej potrafią czytać. Pomyliłem się.

    > teraz to juz ty sie dostosujesz do nich ;-)

    Niekoniecznie. Zawsze mogę powiedzieć "pocałujcie mnie w dupę i
    zeżryjcie sobie tę paczkę". Jeszcze za nią nie zapłaciłem.

    > Nienaleznego cła?

    Ano nienależnego. Czasem jest tak, że jak osoba prywatna kupuje dla
    siebie to cło nie się nie należy, ale gdy ten sam towar zamówi na handel
    jakaś firma to już musi bulić.

    > Głupku? To nie ja robie z siebie debilka-sierote,
    > który nie umie od kuriera paczki odebrać.

    Ja umiem. To firma kurierska ma problemy z czytaniem. W sumie i tak
    dobrze, że nie wysłali do innego województwa...

  • 34. Data: 2009-02-06 00:27:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Normalnie to wyglada tak: Pracujesz sobie normalnie, nastepnie zjawia
    > sie kurier i informuje o swoim przybyciu, odrywasz się od pracy i

    Jeśli twoja praca polega na dłubaniu w nosie, to faktycznie możesz się
    od tego oderwać.

  • 35. Data: 2009-02-06 01:00:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Odczep sie od tych "swietych procedur". Cennik i zakres usług DPD jest
    > łatwo dostępny - wystarczyło sprawdzić czy usługi DPD Ci odpowiadaja czy
    > nie.

    Odpowiadały. Gdyby dotrzymywali własnych obietnic i umieli czytać listy
    przewozowe.

    > Wiesz... jak to mówią... baran który dużo beczy, mało pozyteczny jest...
    > czy jakoś tak ;-)

    Widzisz - i nawet proste przysłowie partolisz...

  • 36. Data: 2009-02-06 06:01:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 22:49:20 +0100, Mikolaj Tutak wrote:

    > Sa tacy co używaja mozgu przy zamawianiu kuriera i nie ganiaja się po
    > miescie. Mało tego, w sytuacji awaryjnej mozna zadzwonic, podac numer
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    > przesyłki i ustalić o ktorej godzinie +/- bedzie kurier dostarczal paczke.

    Brawo, dziekuje za fachowa porade.

    To ja jeszcze spytam tak: poniewaz nie masz awizo, a przesylka idzie ze
    stanow, skad wiesz *kiedy* masz zaczac gnebic telefonami polska czesc UPS?
    (Dla ulatwienia dodam, ze przypadki z ta firma miescily się w przedziale
    od 4dni do ok miesiaca).

    > Teraz juz wiem dlaczego kurierzy nienawidza dostreczeń do domow
    > prywatnych...

    Podpowiem, ze kurierzy, to niekoniecznie jest UPS. Z kupa innych firm
    mam same pozytywne doswiadczenia.

    PS. Haselka klasy ,,Sa tacy co używaja mozgu'' sobie daruj, malo mnie
    wzruszaja akcje ad personam.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 37. Data: 2009-02-06 06:08:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 22:45:56 +0100, Mikolaj Tutak wrote:
    > To zamawiasz poczta do domu, kurierem do pracy, sprzet AGD czesto mozna
    > wybrac godziny bo transport jest dedykowany. Naprawde mozna opracowac 100
    > sposobów trzeba tylko ruszyc łepetyna.

    Nadwyrezysz sobie miesnie od tego ruszania...

    > Nie to jest argumet - materiał akurat na rozdział ksiażki "przestepstwa
    > skarbowe" - jak oszukać celników. Normalnie wstydziłbyś się publicznie
    > chwalić...

    Dla ,,ruszajacych glowa'': Niespecjalnie mam ochote, aby mi urzad celny
    owieral i grzebal w moich paczkach.
    I nim mnie kolejny raz obrazisz, powiem, iz jak dotad, wszystkie kotrole
    celne moich paczek przeszedlem pozytywnie (a w czasach pre-EU to troche
    tego bylo).

  • 38. Data: 2009-02-06 06:21:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009 00:57:08 +0100, Mikolaj Tutak wrote:
    > Nienaleznego cła? Głupku? To nie ja robie z siebie debilka-sierote, który
    > nie umie od kuriera paczki odebrać.

    Podpowiem Ci mistrzu, iz to, czy zaplacisz clo ma się nijak do faktu
    *otwierania* paczki przez inspekcje celna.

    Zebys mial nad czym poruszac ta swoja glowa: placilem cla od
    nieotwieranych paczek, a te co mi kontrolowali akurat byly wolne.
    Cuda panie, cuda.

    PS. I nie, nie ,,robie z siebie debila-sieroty'', opisalem jeden z
    argumentow ktory moze przemawiac przeciwko zamawianiu paczek
    zagranicznych do pracy. Ale kazdy w poscie wyczyta to co potrafi.

    pozdrawiam,

  • 39. Data: 2009-02-06 07:54:51
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-06 01:16:48 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Gdzie ja napisałem, że pół dnia? Masz jakieś problemy z czytaniem?

    No sądząc po opisie, dla Ciebie to conajmniej tak poważne wyzwanie.
    Normalnym ludziom zajmuje to w porywach 6 minut.

    > Czyżbyś pracował w DPD? ;->

    Ja nie, ale może trafiłeś na kogoś czytającego juznet :->

> [...]
    > pracy. Ale za to dzięki temu nie muszę siedzieć "po godzinach", a jak
    > wychodzę z roboty to ją tam zostawiam i nie muszę potem o niej myśleć do

    Ach ta pracowitość! Rozumiem że siedzisz sobie na stanowisku w
    pampersie, termos z kawą/herbatą obok, jak i kanapki, w uszach zatyczki
    (żeby przypadkiem nikt nie rozpraszał rozmową) i tak pracowicie
    spędzasz czas w pracy, że nie marnujesz ani minuty (choćby na
    juznet)... :->

    de Fresz

  • 40. Data: 2009-02-06 08:02:57
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Myślałem. Że w firmie kurierskiej potrafią czytać. Pomyliłem się.

    dobra, pytanie podstawowe - na jakiej wielkości próby wyciągasz tak
    daleko idące wnioski?
    jeśli się opierasz na tej jednej paczce, to lepiej żebym nie wyrażał
    swojego zdania.

    korzystam bardzo często z usług kurierów i zdaję sobie sprawę, że co
    kurier to inna osobowość. nie posuwam się do zbyt pochopnych wniosków
    dotyczących _firmy_, bo to nie firma jest przeważnie winna.