    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: unikajcie DPD
    Date: Fri, 6 Feb 2009 08:54:51 +0100

    On 2009-02-06 01:16:48 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Gdzie ja napisałem, że pół dnia? Masz jakieś problemy z czytaniem?

    No sądząc po opisie, dla Ciebie to conajmniej tak poważne wyzwanie.
    Normalnym ludziom zajmuje to w porywach 6 minut.

    > Czyżbyś pracował w DPD? ;->

    Ja nie, ale może trafiłeś na kogoś czytającego juznet :->

    > Zawiadamiać sobie mogą skolko ugodno - nie mam czasu odrywać się od
    > pracy. Ale za to dzięki temu nie muszę siedzieć "po godzinach", a jak
    > wychodzę z roboty to ją tam zostawiam i nie muszę potem o niej myśleć do
    > następnego dnia roboczego.

    Ach ta pracowitość! Rozumiem że siedzisz sobie na stanowisku w
    pampersie, termos z kawą/herbatą obok, jak i kanapki, w uszach zatyczki
    (żeby przypadkiem nikt nie rozpraszał rozmową) i tak pracowicie
    spędzasz czas w pracy, że nie marnujesz ani minuty (choćby na
    juznet)... :->

    de Fresz