  • Data: 2013-03-19 14:10:04
    Temat: Re: test
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-19 12:58, LEPEK pisze:

    > Pomyłki się zdarzają, owszem.
    > Tyle, że wychodzą na jaw tylko w przypadkach, kiedy korespondencja od
    > ITD wzbudza kompletne zaskoczenie u adresata - tak jak tutaj, gdy ta

    No i jaki widzisz problem? ITD stwierdzi błąd i zamknie
    temat/przeprosi, albo skieruje sprawę do sądu. Zresztą pomyłki wychodzą
    na jaw nie tylko w takich wypadkach.

    > A ile jest
    > płaconych mandatów takich, gdzie pomyłka zaszła, ale właściciel nie miał
    > ochoty ciągać się po sądach i uznał, że może rzeczywiście gdzieś tam
    > prędkość przekroczył?

    ROTFL - to zdjęcia są skądś tam i właściciel tak dla świętego spokoju
    płaci, choć jechał zgodnie z przepisami i go tam nie było? Może inaczej
    - to ile jest takich przypadków, skoro sugerujesz ich istnienie?

    > Gdyby wysyłali zdjęcia każdemu, to 99% takich pomyłek byłoby wyeliminowanych.

    ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

    > No, ale kasa...

    Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...