  • Data: 2013-03-19 16:12:51
    Temat: Re: test
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-19 14:10, Artur Maśląg pisze:

    > No i jaki widzisz problem? ITD stwierdzi błąd i zamknie
    > temat/przeprosi, albo skieruje sprawę do sądu. Zresztą pomyłki wychodzą
    > na jaw nie tylko w takich wypadkach.

    Problem widzę taki, że na rękę jest ITD nie drążenie jakości
    automatycznego odczytu numerów rejestracyjnych, bo "w razie czego"
    zamknie temat, albo nawet przeprosi. To może każdemu wysłać
    prewencyjnie, a w razie czego zamknie się temat?

    > ROTFL - to zdjęcia są skądś tam i właściciel tak dla świętego spokoju
    > płaci, choć jechał zgodnie z przepisami i go tam nie było? Może inaczej
    > - to ile jest takich przypadków, skoro sugerujesz ich istnienie?

    Nie znam liczb, statystyk. Ale znam przypadki, kiedy kierowca dostał
    pismo i stwierdził, że istnieje rzeczywiście możliwość, że tam
    przekroczył prędkość, więc żeby nie mieć punktów i nie ciągać się po
    sądach wywali die i pół stówy dla świętego spokoju. Tak, wiem, nie
    powinni - ale tak się dzieje.

    > ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

    Dopiero w sądzie - ile z tych spraw opiera się o sąd?

    > Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

    Nie wiem, jaka jest skala błędów, ale jeśli wysyłaliby zdjęcia od razu,
    to znakomita większość z tych błędów byłaby eliminowana już na tym
    etapie bez potrzeby dwóch rozpraw - zaocznej i z udziałem stron,
    jeżdżenia po sądach itp.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański