  • Data: 2012-02-29 21:30:55
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sundayman" napisał:
    > Kilka razy widziałem tutaj gorzkie żale nad Jaśnie Panami Administratorami
    > Elektrody (no, to już wiecie o czym) - i przeważnie miałem wrażenie, że to
    > może nieadekwatne jakieś, tudzież niepotrzebnie osobiste wywody są.
    > Ale - po osobistym wkurwieniu - muszę przyznać, że jest w tym temacie
    > widać coś "na rzeczy", więc niniejszym chciałbym kolegom już ten wątek
    > obrabiającym przyznać - faktycznie, niektórzy administratorzy tego
    > przyjemnego (bez nich) portalu sprawiają wrażenie nudzących się debili.

    A cóż to jest "administrator forum"?
    to po prost synonim moderatora, cenzora, kapusia, czyli ktoś odpowiedzialny
    za cenzurę i inwigilację na forach publicznych.
    Żaden normalny człowiek się takimi rzeczami nie zajmuje, dlatego zajmują się
    tym debile, czasem nawet debile po studiach, bo jak debila wyślesz na studia
    to je skończy!
    dlatego trzeba dać sobie spokój z takimi forami jak elektroda, szkoda nerwów
    na użeranie się z debilami, ja dałem sobie spokój z elektrodą jak okazało
    się że głupiego pliku ze schematem nie można ściągnąć bez rejestracji (a weź
    tu się zapoznaj z archiwum jak ci nie pozwalają pliku obejrzeć)
    Jak na razie TUTAJ żadnego moderatora nie ma, przynajmniej służbowo, bo
    prywatnie to pewnie niejeden tu zagląda i nie zdziwił bym się gdyby parę
    osób tutaj broniących zaciekle adminów nimi było;)
    Wszystko w temacie, szkoda więcej gadać.