  • Data: 2013-05-09 14:12:52
    Temat: Re: tempomat i tempomat aktywny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2013-05-09 13:34, J.F pisze:

    >Ty mi tutaj nie opowiadaj o światowych pomysłach, tylko o tym do
    >czego
    >służy automatyczny tempomat i jakie są konsekwencje jego używania.

    Tempomat zwykly jak wiadomo sluzy do jazdy ze stala predkoscia.
    Ale to sie sprawdzalo w USA, w Australii, a w Europie nie.

    A pomysly rozwojowe ida w kierunku automatycznego samochodu.

    >Tak szczerze to wymyśliłeś to sobie na zasadzie sporego uproszczenia,

    Przesledz watek, kto napisal 90-170, i co mu odpisales.

    >by spróbować wtrącić 3 grosze. Napisałem, że automatyczny tempomat
    >nie ma sensu przy zwykłej manualnej skrzyni. Jak ktoś sobie wymyśla,
    >że na siłę da się zastosować do jazdy na jednym manualnym biegu
    >w przedziale 90-170km/h to proszę bardzo. Jego problem. Resztę
    >wcześniej wyjaśniłem.

    W przeciwienstwie do ciebie widzialem jak Niemcy jezdza na
    tempomatach.
    I wcale nie maja automatycznych skrzyn. I nie narzekaja przy tym na
    uciazliwosc wachlowania biegami.
    Bo wbrew twojemu zdaniu 90-170 na jednym biegu ma jak najbardziej sens
    i wcale nie jest zartem.

    Tylko trzeba autostrad :-(

    J.