eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytempomat i tempomat aktywnyRe: tempomat i tempomat aktywny
  • Data: 2013-05-09 23:10:28
    Temat: Re: tempomat i tempomat aktywny
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomek <m...@o...pl> napisał(a)
    >
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:518b5541$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>>Znaczy nowoczesny silnik przyspiesza niemrawo. A nienowoczesny jak?
    >>
    >> A nienowoczesny jeszcze bardziej niemrawo :-)
    >
    > Tu bym się nie zgodził.
    > Niemal wszystkie samochody "Warszawa", GAZ 21 miały 3 biegi.
    > FSO 125 P czy GAZ 24- były 4. Późnirj było 5, teraz jest w
    > średnich i wyższych klasach 6 biegów.
    > To wszystko wynik spadku zakresu użytecznych obrotów- pomiędzy obrotami
    > max. momentu a max. mocy. I co wiąże się ze zwroztem wysilenia
    > silnika.
    >

    To chyba nie jest takie proste. Silnik Z Civica Type-R, wysilony
    maksymalnie (100KM/litr), uzyteczne obroty 2-8krpm. Strasznie trudno się
    zdecydowoać na jakis bieg, bo takie 70km/h to można jechać na prawie
    wszystkich:).

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: