-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
<kmdjkf$7b8$1@news.vectranet.pl> <kmdjou$65a$1@node2.news.atman.pl>
<kmdm6j$808$1@news.vectranet.pl>
<518a6849$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kmdq83$970$1@news.vectranet.pl>
<518a796a$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<518b501e$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
In-Reply-To: <7...@g...com>
Subject: Re: tempomat i tempomat aktywny
Date: Thu, 9 May 2013 13:18:38 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 19
Message-ID: <518b8611$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.133.227
X-Trace: 1368098321 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 83.30.133.227:61662
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491483
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Sebastian" napisał w wiadomości grup
W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:28:27 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> Zalezy, na autostradach ma. Faktycznie wiekszosc trasy daje sie
> przejechac jednym biegiem.
>Ale cały sens aktywnego tempomatu + ASB jest w tym, że doskonale
>sprawdza się nie tylko na "niemieckich autostradach" ale również na
>drogach gdzie prędkości są w zakresie 10-140 km
W Polsce owszem (z braku autostrad), w Niemczech moglbys miec problem
z przekonaniem do zaplacenia za ASB do tempomatu.
>i wtedy jedynym zadaniem kierowcy jest trzymanie kierownicy bo o
>pedałach może zapomnieć.
Ale i o uwolnieniu od kierownicy sie mysli.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.13 13:20 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:34 J.F
- 09.05.13 13:42 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:48 Tomek
- 09.05.13 13:55 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:57 J.F
- 09.05.13 14:11 Artur Maśląg
- 09.05.13 14:12 J.F
- 09.05.13 14:36 Artur Maśląg
- 09.05.13 15:02 Axel
- 09.05.13 15:07 J.F
- 09.05.13 15:10 Marcin N
- 09.05.13 15:18 J.F
- 09.05.13 15:21 Sebastian
- 09.05.13 15:24 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida