eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytempomat i tempomat aktywnyRe: tempomat i tempomat aktywny
  • Data: 2013-05-09 13:48:25
    Temat: Re: tempomat i tempomat aktywny
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:518b7da2$0$1263$65785112@news.neostrada.pl...

    >>Niemal wszystkie samochody "Warszawa", GAZ 21 miały 3 biegi.
    >
    > To nie jest nienowoczesny samochod, to jest antyk :-)

    Ja tylko o tym wspomniałem, pokazując tendencję w parametrach użytkowch
    silnika
    w zależności od stopnia jego wysilenia.
    Stąd obecne konstrukcje o znacznym wysileniu zwykle muszą być wyrafinowane
    technicznie, aby parametry użytkowe silnika był akceptowalne.

    > Ale powyzsze zdanie sobie wyrobilem po przejazdzce nowym dieslem opla,
    > ktory calkiem dobrze sobie radzi przy 1500 rpm.
    > Moje bydle wymaga jednak 2000, a to juz w dieslu istotna roznica.

    Jaka była pojemność skokowa, max. moment obrotowy w obu
    silnikach? Co innego wysilony (i wyrafinowany) silnik 1242 ccm,
    co innego 1700 ccm,- nawet gdy jego konstrukcja nie jest tak
    wyrafinowana jak silnika 1.2.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: