-
Data: 2013-05-09 13:34:19
Temat: Re: tempomat i tempomat aktywny
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-05-09 12:34, J.F pisze:
>> Z tym ze do tych swiatowych pomyslow nie zawsze automatyczna
>> skrzynia
>> potrzebna.
>Do automatycznych tempomatów jak najbardziej jest potrzebna. Jak
>ktoś się upiera, że oczywiście uda mu się z tego skorzystać
>w idealnych warunkach na autostradzie i na jednym biegu - na zdrowie.
>Ludzie różne rzeczy robią, które specjalnie sensowne nie są, ale
>kto im zabroni.
Z tym ze te swiatowe pomysly ida dalej, i nie chodzi o to aby tempomat
wszedzie nadawal sie do jazdy, tylko np do tego abys na autostradzie
mogl wlaczyc automat i sie zdrzemnac, a caly sznur aut jechal sobie
120 ..
>> A co ty masz za auto ?
>Granatowe.
>> 170 to na jakim biegu jedziesz ? Wiem, wiem, nie wiesz, kapelusz za
>> bardzo uwiera :-)
>Nie wiem co ma do tego kapelusz, ale pewnie będzie zależało od
>sytuacji
>i dostępne będą np. 3 biegi.
A to twoje granatowe auto to jaka ma predkosc maksymalna ?
>> Silnik wtedy wyje, ale coz zrobisz, przy swojej mocy rzedu ~100KM
>> musi
>> miec wysokie obroty i halasowac, chocbys najwyzszy bieg wrzucil.
>To jak będzie miał te 100KM i na nadbiegu zejdzie nisko, to go będzie
>trudno pociągnąć w górę jak trzeba będzie przyśpieszyć.
a jestes pewien ze ma "nadbieg" ?
>> A 90 to na jakim biegu jedziesz ? Bo ja tez na piatce.
>Znowu zależy od sytuacji.
A tak zazwyczaj ?
>>> Ba,
>>> mam wrażenie że u mnie nawet by się dało 40-200? Tak, to jest
>>> prawdziwe, ale sensowność tego rozwiązania jest niewielka.
>
>> Ale nie mowimy o 40, tylko o 90.
>O przepraszam - mowa o automatycznym tempomacie, a nie o wymyślonych
>przez ciebie (czy też kogoś innego) granicznych prędkościach analizy
>tematu.
Nie, mowimy o nazywaniu bzdura sugestii jechania 90-170 na jednym
biegu.
Przyznaj raz ze glupote napisales. Albo podaj model tego swojego
granatowego auta.
>> A do sprawdzenia 40 na najwyzszym biegu zachecam - bedziesz wiedzal
>> o
>> czym piszesz.
>Sam wpadasz w pułapkę swoich pomysłów - cała zaleta i sens działania
na razie sugeruje abys sprawdzil.
>tego systemu jest taka, że silnik się nie musi męczyć (czy też męczyć
>kierowcy/pasażerów) jazdą w warunkach nieoptymalnych, tylko w
>zasadzie
>niezależnie od sytuacji w sposób automatyczny się dostosowuje do
>warunków ruchu - zmienia biegi, utrzymuje stosowne odległości od
>poprzedzających pojazdów itd.
No, i do tego na autostradach nie trzeba automatycznej skrzyni.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.13 13:42 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:48 Tomek
- 09.05.13 13:55 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:57 J.F
- 09.05.13 14:11 Artur Maśląg
- 09.05.13 14:12 J.F
- 09.05.13 14:36 Artur Maśląg
- 09.05.13 15:02 Axel
- 09.05.13 15:07 J.F
- 09.05.13 15:10 Marcin N
- 09.05.13 15:18 J.F
- 09.05.13 15:21 Sebastian
- 09.05.13 15:24 Artur Maśląg
- 09.05.13 15:32 J.F
- 09.05.13 17:24 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo