-
Data: 2013-05-09 13:20:54
Temat: Re: tempomat i tempomat aktywny
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-05-09 12:34, J.F pisze:
(...)
>> Stąd też właśnie mają skrzynie automatyczne czy zautomatyzowane
>> i różne cuda w postaci radarów itd. Konsekwencją są automatyczne
>> tempomaty.
>
> Z tym ze do tych swiatowych pomyslow nie zawsze automatyczna skrzynia
> potrzebna.
Do automatycznych tempomatów jak najbardziej jest potrzebna. Jak
ktoś się upiera, że oczywiście uda mu się z tego skorzystać
w idealnych warunkach na autostradzie i na jednym biegu - na zdrowie.
Ludzie różne rzeczy robią, które specjalnie sensowne nie są, ale
kto im zabroni.
>> Co jest prawdziwe? To, że się da na jednym biegu jechać w takim
>> przedziale prędkości? Tak, to jest prawdziwe tylko niewiele z
>> tego wynika w zakresie sensowności takiej eksploatacji.
>
> A co ty masz za auto ?
Granatowe.
> 170 to na jakim biegu jedziesz ? Wiem, wiem, nie wiesz, kapelusz za
> bardzo uwiera :-)
Nie wiem co ma do tego kapelusz, ale pewnie będzie zależało od sytuacji
i dostępne będą np. 3 biegi.
> Silnik wtedy wyje, ale coz zrobisz, przy swojej mocy rzedu ~100KM musi
> miec wysokie obroty i halasowac, chocbys najwyzszy bieg wrzucil.
To jak będzie miał te 100KM i na nadbiegu zejdzie nisko, to go będzie
trudno pociągnąć w górę jak trzeba będzie przyśpieszyć.
> A 90 to na jakim biegu jedziesz ? Bo ja tez na piatce.
Znowu zależy od sytuacji.
>> Ba,
>> mam wrażenie że u mnie nawet by się dało 40-200? Tak, to jest
>> prawdziwe, ale sensowność tego rozwiązania jest niewielka.
>
> Ale nie mowimy o 40, tylko o 90.
O przepraszam - mowa o automatycznym tempomacie, a nie o wymyślonych
przez ciebie (czy też kogoś innego) granicznych prędkościach analizy
tematu.
> A do sprawdzenia 40 na najwyzszym biegu zachecam - bedziesz wiedzal o
> czym piszesz.
Sam wpadasz w pułapkę swoich pomysłów - cała zaleta i sens działania
tego systemu jest taka, że silnik się nie musi męczyć (czy też męczyć
kierowcy/pasażerów) jazdą w warunkach nieoptymalnych, tylko w zasadzie
niezależnie od sytuacji w sposób automatyczny się dostosowuje do
warunków ruchu - zmienia biegi, utrzymuje stosowne odległości od
poprzedzających pojazdów itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.13 13:34 J.F
- 09.05.13 13:42 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:48 Tomek
- 09.05.13 13:55 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:57 J.F
- 09.05.13 14:11 Artur Maśląg
- 09.05.13 14:12 J.F
- 09.05.13 14:36 Artur Maśląg
- 09.05.13 15:02 Axel
- 09.05.13 15:07 J.F
- 09.05.13 15:10 Marcin N
- 09.05.13 15:18 J.F
- 09.05.13 15:21 Sebastian
- 09.05.13 15:24 Artur Maśląg
- 09.05.13 15:32 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-28 droga laweta
- 2024-11-28 Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- 2024-11-28 skąd się biorą tacy debile?
- 2024-11-28 JDG i utylizacja sprzetu
- 2024-11-27 Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Bydgoszcz => QA Engineer <=
- 2024-11-28 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-28 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=