-
X-Received: by 10.49.106.231 with SMTP id gx7mr983708qeb.6.1368097470904; Thu, 09 May
2013 04:04:30 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.106.231 with SMTP id gx7mr983708qeb.6.1368097470904; Thu, 09 May
2013 04:04:30 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!l3no3783195qak.0!ne
ws-out.google.com!y6ni20871qax.0!nntp.google.com!m7no3835455qam.0!postnews.goog
le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 9 May 2013 04:04:30 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <518b501e$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=193.239.56.178;
posting-account=JpLxhgoAAAAe93_uJlUk6RvwtyT8F1FJ
NNTP-Posting-Host: 193.239.56.178
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
<kmdjkf$7b8$1@news.vectranet.pl> <kmdjou$65a$1@node2.news.atman.pl>
<kmdm6j$808$1@news.vectranet.pl>
<518a6849$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kmdq83$970$1@news.vectranet.pl>
<518a796a$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<518b501e$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: tempomat i tempomat aktywny
From: Sebastian <s...@g...com>
Injection-Date: Thu, 09 May 2013 11:04:30 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491481
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:28:27 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> U�ytkownik "Artur Ma�l�g" napisa� w wiadomo�ci grup
> Zalezy, na autostradach ma. Faktycznie wiekszosc trasy daje sie
> przejechac jednym biegiem.
> Dodaj jeszcze nowoczesny silnik, ktory przyspiesza nawet przy niskich
> obrotach, moze troche niemrawo, ale co ci to przeszkadza na
> autostradzie.
Ale cały sens aktywnego tempomatu + ASB jest w tym, że doskonale sprawdza się nie
tylko na "niemieckich autostradach" ale również na drogach gdzie prędkości są w
zakresie 10-140 km i wtedy jedynym zadaniem kierowcy jest trzymanie kierownicy bo o
pedałach może zapomnieć.
pzdr
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.13 13:18 J.F
- 09.05.13 13:20 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:34 J.F
- 09.05.13 13:42 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:48 Tomek
- 09.05.13 13:55 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:57 J.F
- 09.05.13 14:11 Artur Maśląg
- 09.05.13 14:12 J.F
- 09.05.13 14:36 Artur Maśląg
- 09.05.13 15:02 Axel
- 09.05.13 15:07 J.F
- 09.05.13 15:10 Marcin N
- 09.05.13 15:18 J.F
- 09.05.13 15:21 Sebastian
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=