-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: tempomat i tempomat aktywny
Date: Thu, 09 May 2013 10:41:13 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 45
Message-ID: <kmfnfn$6ar$1@node2.news.atman.pl>
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
<kmdjkf$7b8$1@news.vectranet.pl> <kmdjou$65a$1@node2.news.atman.pl>
<kmdm6j$808$1@news.vectranet.pl>
<518a6849$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kmdq83$970$1@news.vectranet.pl>
<518a796a$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<518b501e$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1368088887 6491 159.253.247.138 (9 May 2013 08:41:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 May 2013 08:41:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <518b501e$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491460
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-09 09:28, J.F pisze:
(...)
> Zalezy, na autostradach ma. Faktycznie wiekszosc trasy daje sie
> przejechac jednym biegiem.
To akurat żaden argument - nawet w Twoich ulubionych Niemczech.
Jak pisałem - jak ktoś chce to niech zakłada.
> Dodaj jeszcze nowoczesny silnik, ktory przyspiesza nawet przy niskich
> obrotach, moze troche niemrawo, ale co ci to przeszkadza na autostradzie.
A nienowoczesny nie przyśpiesza? Super jazda na jednym biegu, albo
się udusi, albo będzie wył. Jak ktoś lubi.
> W Polsce to nadal nie jest argument, ale w Niemczech juz tak.
LOL - szczególnie w większych korkach czy np. w górach. O równej
i płynnej jeździe nie wspomnę.
>> Cóż, pomysł dość abstrakcyjny (podobnie jak sens automatycznego
>> tempomatu w zwykłej manualnej skrzyni biegów), ale jak lubisz.
>
> Juz nie tak calkiem - swiat idzie w ta strone ze samochod bedzie jechal
> sam.
Stąd też właśnie mają skrzynie automatyczne czy zautomatyzowane
i różne cuda w postaci radarów itd. Konsekwencją są automatyczne
tempomaty.
>> Najpierw to jednak musiałbyś pojeździć automatem - wtedy byś
>> być może zrozumiał, czemu twoje opowieści o sensowności
>> jazdy na jednym biegu w przedziale 90-170km/h można potraktować
>> w kategorii kiepskiego żartu.
>
> O, a coz ty masz za samochody, ze uwazasz iz to zart ?
>
> Bo to akurat bardzo prawdziwe jest dla wiekszosci samochodow.
Co jest prawdziwe? To, że się da na jednym biegu jechać w takim
przedziale prędkości? Tak, to jest prawdziwe tylko niewiele z
tego wynika w zakresie sensowności takiej eksploatacji. Ba,
mam wrażenie że u mnie nawet by się dało 40-200? Tak, to jest
prawdziwe, ale sensowność tego rozwiązania jest niewielka.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.13 12:08 Tomek
- 09.05.13 12:34 J.F
- 09.05.13 12:42 J.F
- 09.05.13 13:04 Sebastian
- 09.05.13 13:18 J.F
- 09.05.13 13:20 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:34 J.F
- 09.05.13 13:42 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:48 Tomek
- 09.05.13 13:55 Artur Maśląg
- 09.05.13 13:57 J.F
- 09.05.13 14:11 Artur Maśląg
- 09.05.13 14:12 J.F
- 09.05.13 14:36 Artur Maśląg
- 09.05.13 15:02 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=