  • Data: 2009-11-14 12:29:27
    Temat: Re: telefon ...promieniowanie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Nov 2009 11:40:28 +0000, Waldek Godel wrote:

    >A z 1m i 30cm już nie słychać. I o czym to świadczy???

    Ze najlepiej trzymac telefon metr od glowy :-)

    >Powiem więcej - z 10 cm można wykryć zakłócenia powodowane przez urządzenia
    >będące WYŁĄCZNIE ODBIORNIKAMI.

    Ale to wykrywasz specjalnie czulym sprzetem.
    A tu masz sprzet zasadniczo nieczuly na zaklocenia, bo do tej pory nic
    go nie zaklocalo, a jednak telefon jest mocniejszy :-)

    >Aha.. jak weźmiesz starego IBM PC XT, postawisz obok radia i włączysz -
    >radio przestanie działać.

    Polemizowalbym. Co prawda XT nie mialem, ale bylo w solidnej metalowej
    skrzynce.
    Z nieco pozniejszej praktyki to najbardziej na radia FM wplywaly karty
    graficzne - cos tam sie nakladalo.

    >Zabronić natychmiast komputerów!!!!!!

    Troche jednak sieja, znacznie wiecej niz byl narazony przecietny
    czlowiek we wczesniejszych latach.
    A pamietasz "szwedzkie normy na monitory" ?

    >Może warto zacząć od obserwacji techników GSM łażących na codzień po
    >wieżach BTS? Jak im coś będzie, to może juz za kilkadziesiąt lat bedzie
    >można zaobserwować podobne objawy u normalnych uzytkowników sieci.
    >A dokąd im nic nie jest - olać?

    Ale oni dopiero od ~10 lat tak laza. Poczekaj jeszcze 10, wtedy sie
    dowiemy czy mozna olac czy trzeba sie skladac na odszkodowania :-)

    Poza tym czy mi sie wydaje czy oni sumarycznie wcale tak duzo nie
    laza, a w miare mozliwosci przy wylaczonych nadajnikach lub poza
    glowna wiazka ?

    O ile pamietam to stosowne ostrzezenia byly przy transceiverach VSAT,
    a to tez tylko pare W ..

    J.