eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytechnika jazdy w korku - pytanie › Re: technika jazdy w korku - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
    H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!t17g2000vbk.g
    ooglegroups.com!not-for-mail
    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Date: Tue, 20 Apr 2010 03:26:51 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <6...@t...googlegroups.com>
    References: <1...@c...googlegroups.com>
    <hqhna7$tr7$1@news.onet.pl>
    <8...@r...googlegroups.com>
    <hqhtad$kq7$1@news.onet.pl>
    <c...@b...googlegroups.com>
    <hqieus$s8b$5@news.agh.edu.pl>
    <6...@x...googlegroups.com>
    <d...@k...googlegroups.com>
    <hqjq0s$6rk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.39.216.207
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271759212 20422 127.0.0.1 (20 Apr 2010 10:26:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 10:26:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t17g2000vbk.googlegroups.com; posting-host=195.39.216.207;
    posting-account=goquAAoAAACO4p0eO3-HgLZzigvdqMb9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273976
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Kwi, 09:37, WS <L...@c...pl> wrote:

    > Ja przy takich redukcjach (tzn takich, ze po zmianie obroty silnika
    > musza znaczaco wzrosnac) po wysprzegleniu dodaje troche gazu (tak, jak
    > przegazowka przy redukcji w motocyklu) - przy odrobinie wprawy
    > (trafianie z obrotami) wchodzi w ulamku sekundy...

    Znam to - czasami tez tak robię, pewnie masz na myśli tzw. międzygaz,
    podobno robi się tak dlatego, żeby uniknąć jakiegoś szarpania przy
    redukcjach na biegach 12,3 bo na wyższych biegach raczej nie ma sensu
    tego robić nie ? to fajny patent, ale trzeba to ćwiczyć ja już swoje
    10000 przejechałem ale to i tak jeszcze nic.

    kolejne pytanko: co może stać się z silnikiem jeżeli będziemy go
    przeciążać na dwójce jadąc poniżej 2000rpm ?
    piszę oczywiście o takiej sytuacji, w której gaz nie będzie wciśnięty
    na max przez moment, a tylko takiej sytuacji w której do dawkowanie
    gazu będzie bardzo delikatne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: