  • 61. Data: 2009-08-05 12:37:56
    Temat: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Aug., 14:07, "Pawel Nawrocki" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > > Niech bedzie i moj efekt zabawy
    > >http://img188.imageshack.us/i/gabinethdr.jpg
    >
    > ...a to moja zabawa:http://zapodaj.net/images/11423a7d8349.jpg
    >
    > Pozdrowienia
    > PN

    he , he to nie jest dokladnie to ale tez przezajebiste :-)))

  • 62. Data: 2009-08-05 12:46:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To Ci się udało :)

    Nie tylko to ;)

  • 63. Data: 2009-08-05 16:57:10
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    uzyskac:http://fotogalerie.pl/fotka/2736731156603124
    416,marc,Kolejne-podej

    > Powinien nazywac sie "Drammat"...

    Czy ja wiem... Tytułem próby pokazałem dzisiaj to zdjęcie kilku osobom (nie
    z branży) i opinie nie były jednoznacznie negatywne.
    Tu przygotowałem małą ankietę:
    http://foto.3n.com.pl/ankieta.php

    Ciekaw jestem wyników :-).

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki

  • 64. Data: 2009-08-05 18:34:39
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> wrote in message
> [...]
    > (nie
    > z branży) i opinie nie były jednoznacznie negatywne.

    Zle zadales pytanie. Powinno byc, czy takie zdjecie sie podoba, a nie czy
    podoba ci sie technika mapowania, to potencjalny widz moze nie wiedziec, co
    to jest technika mapowania i nie udzieli odpowiedzi.

    MARC

  • 65. Data: 2009-08-05 18:38:47
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 05 Aug 2009 10:01:54 +0200, Jester <j...@t...net.pl> wrote(a):

    > ...bo jak się rozwiniesz - to zaczniesz robić coś takiego:
    > http://izismile.com/2009/08/05/staggering_hdr_pictur
    es_by_grey_jones_33_pics.html

    Ooo... z niektórych z tych kolorowanek mogłyby być całkiem fajne
    zdjęcia. ;>

    B.

  • 66. Data: 2009-08-05 18:39:06
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "XX YY" <f...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > o qurde no wlasnie cos takiego, w tym kierunku
    >
    > jak to osiagnales ?

    Zrobilem kilka ujec z roznymi parametrami czasu i potem polaczylem w
    programie Photomatix, gdzie dosc nieskromnie pojechalem suwakami i taki
    efekt sie uzyskuje.

    MARC

  • 67. Data: 2009-08-05 19:07:49
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    Użytkownik "Marek Grochocki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co
    > to jest technika mapowania i nie udzieli odpowiedzi.

    Dyskutowałbym z tym co napisałeś. Celowo nie pytam, czy podoba się zdjęcie,
    bo może ktoś nie lubi takich klimatów. Nie pytam o treść zdjęcia, ale
    właśnie dokładnie i tylko o "technikę". Link do ankiety jest podany tylko w
    tym wątku, więc odpowiadający raczej będzie wiedział o co chodzi.
    Inni przypadkowi goście też raczej domyślą się, bo zdjęcie wyraźnie różni
    się od "normalnego" (widać, że zastosowano to jakąś specjalną technikę). A
    jak nie odpowiedzą to trudno :-).
    Ale dodałem link do wątku, więc zainteresowani mogą doczytać o co chodzi.

    Ciekawe - jak na razie jest 5:2 na TAK.

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki

  • 68. Data: 2009-08-05 19:25:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jester wrote:

    > ...bo jak się rozwiniesz - to zaczniesz robić coś takiego:
    > http://izismile.com/2009/08/05/staggering_hdr_pictur
    es_by_grey_jones_33_pics.html

    można sie porzygać

  • 69. Data: 2009-08-05 20:03:00
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jester wrote:

    > ...bo jak się rozwiniesz - to zaczniesz robić coś takiego:
    > http://izismile.com/2009/08/05/staggering_hdr_pictur
    es_by_grey_jones_33_pics.html

    Ale mega kolorowe kupsko ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 70. Data: 2009-08-05 20:04:28
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    januszek wrote:

    es_by_grey_jones_33_pics.html

    > Pytaniem jest *kiedy* technologia dotrze do tego momentu, że takie
    > zdjęcia wychodzić będą z puszki ;)

    Milcz bo wykraczesz ;-)

    --
    pozdrawiam