  • 31. Data: 2009-08-04 20:00:52
    Temat: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 03:18:46 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > czy komus udalo sie osiagnac takie same efekty ?
    > MOzna zobaczyc.
    > wiem ze kazdy wie jak sie tak robi , ale kto zrobil?

    Niech bedzie i moj efekt zabawy
    http://img188.imageshack.us/i/gabinethdr.jpg

    Kyniu

  • 32. Data: 2009-08-04 20:02:37
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 22:00:52 +0200, Kyniu napisał(a):

    > Niech bedzie i moj efekt zabawy
    > http://img188.imageshack.us/i/gabinethdr.jpg

    Hmm, poprawka linku http://img188.imageshack.us/i/gabinethdr.jpg/

    Kyniu

  • 33. Data: 2009-08-04 20:19:11
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > owszem, kilka z brzegu, bez wiekszego zaangażowania w efekt koncowy...mam
    > tu
    > na mysli dłubanie pędzelkiem w każdym
    > cieniu i
    > światełku.http://img87.imageshack.us/i/otto41.jpg/ht
    tp://img442.imageshack.us/i/otto11.jpg/http://img211
    .imageshack.us/i/otto21.jpg/http://img269.imageshack
    .us/i/otto31.jpg/

    > a masz inne receptury ?
    >
    > Rakan

    ale to nie jest wlasnie ten efekt jak na przytoczonych na poczatku
    zdjeciach.

    bo nie ma pędzelkowania?
    bo godzine więcej przy ps?

    taki efekt dostaje sie w zasadzie automatem , wystrczy suwaczki
    ustawic blizej kraja.

    XXX

  • 34. Data: 2009-08-04 20:23:04
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Piotr wrote:

    > http://www.flickr.com/photos/piotrfuz/2883950959/

    To sie nie liczy - to jest zdjecie, a nie "wypasiony" "Ejcz Di Er" ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 35. Data: 2009-08-04 20:24:04
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:

    > Dobry hdr to taki gdzie nie widac 'efektów ubocznych' czyli
    > upodobniania fotografii do grafiki. Dobrze sprawdza się przy
    > fotografowaniu wnętrz:
    > http://img37.imageshack.us/img37/4319/imgp8725i.jpg

    Łeeee - "Permission Denied!"

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 36. Data: 2009-08-04 20:55:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Marek Grochocki wrote:

    > Nie dokladnie takie, ale mi sie udalo kiedys cos takiego uzyskac:
    > http://fotogalerie.pl/fotka/2736731156603124416,marc
    ,Kolejne-podejscie-do-Wilanowa.htm

    Jeeezaaaazzzzzzzzzzz! Przynajmniej bys piony poprostował, choc to niewiele
    da ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 37. Data: 2009-08-04 23:33:49
    Od: "KKobus" <5...@3...pl>

    Pomnik w Lipsku - wcale nie trzeba HDRa
    tylko nie trzeba sie spózniac ze zdjeciami
    i byc o zmierzchu.

    Marina w Ipswich akurat przesadzona
    bo juz nie widac, ze to noc...

    Karuzela kopnieta w statyw i rozmyta

    Najlepszy kosciol, ale nie jest cudny dlatego bo to HDR
    ale jest ciekawy architektonicznie i równiez ciekawy
    bylby przy zwyklym zdjeciu zrobionym w odpowiednim czasie.

    Tytul w Wyborczej kretynski.
    Ekscytacja dla maluczkich.... redaktoreczków...

    Pzdr
    KK

  • 38. Data: 2009-08-05 06:12:42
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    XX YY pisze:
    > tutaj rpzyklady:
    >
    > http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,6806082,Technik
    a_HDR___zobacz_to__czego_nigdy_nie_widziales.html?ad
    w=1&gclid=CP6znPHiiZwCFc8UzAodSm39mg

    > czy komus udalo sie osiagnac takie same efekty ?
    > MOzna zobaczyc.
    > wiem ze kazdy wie jak sie tak robi , ale kto zrobil?
    >
    > Ja przyznaje sie bez bicia ze nie zrobilem.
    link do świetnego artykułu lonelywolfa już podawałem w jakiejś dyskusji
    - poszukaj w archiwum
    jak się zdążyłem zorientować, to hdr jest passe na tej grupie -
    a dla mnie to świetne poszerzenie zabawy z fotografią.

    Uważam, że nie ma problemu aby uzyskać efekty jak w podanych przez
    Wyborczą przykładach, trzeba mieć oczywiście odpowiednie oprogramowanie
    do tworzenia hdr (lub tonemappingu).

    wnętrze katedry zrobione z jednej klatki (bez bracketingu)
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3652660987/

    a poniżej to już normalne hdr-y składane z kilku klatek

    krajobraz (charakterystycznie wychodzą chmury na hdr)
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3628328888/

    fajnie wychodzą stare, zardzewiałe rzeczy
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3174504587/
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3163677628/
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3163676210/

    architektura
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/2510075695/
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/2778347334/
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/2931283006/
    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/3356556132/

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 39. Data: 2009-08-05 07:05:42
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Nie dokladnie takie, ale mi sie udalo kiedys cos takiego
> [...]

    o qurde no wlasnie cos takiego, w tym kierunku

    jak to osiagnales ?

  • 40. Data: 2009-08-05 07:17:58
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > czy komus udalo sie osiagnac takie same efekty ?
    > MOzna zobaczyc.
    > wiem ze kazdy wie jak sie tak robi , ale kto zrobil?

    nie rób tego, przeciez to chujnia