  • 11. Data: 2012-07-15 20:21:38
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Lip, 17:38, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:
    > Na smartofnie np czytam jak w sklepie jest kolejka, czy tez uzywam jako
    > navi bedac na nieznanym terenie. Tabletu na zakupy juz bym nie zabieral.

    Ale dlaczego? Jak się ogląda toto to jest jednak małe, lekkie,
    SOLIDNIE wykonane (można walnąć tym kogoś jak książką i będzie
    działać),
    i przede wszytskim jest TANIE (nie trzeba się cackać).
    Jedyny powód, że byś tabletu nie zabrał na zakupy czy do tramwaju to
    sprawa MODY!
    Jak ludzie zaczną stosować tanie tablety MASOWO to PEŁNY LUZ!!!!!!! :)

  • 12. Data: 2012-07-15 20:26:55
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Lip, 17:36, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I co - bedziesz dzwonil z 8" ?

    jaki problem?

    > A potem bedziemy pisac ze lepszy smartfone z 4", niz dumbfon i tablet ...
    > ktorego sie zostawilo w domu, bo za duzy do noszenia.
    raz możesz wziąć tableta raz małego smartfona niedotykowego typu
    Nokie E-52 czy coś podobnego (mniejszego) chodzi o to, że MAŁEGO bo
    jak potrzebujesz dużego wyświetlacza to bierzesz tablet
    a w małym smartfonie z małym wyświetlaczem potrzebujesz innych jego
    "inteligentnych funkcji" (np. związanych z głosem)
    jednak nie ma sensu się gimnastykować z czytaniem na wyświetlaczu ~4"
    i marnowac sobie wzrok

  • 13. Data: 2012-07-15 20:41:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 15 Jul 2012 11:21:38 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:

    > Ale dlaczego? Jak się ogląda toto to jest jednak małe, lekkie,
    > SOLIDNIE wykonane (można walnąć tym kogoś jak książką i będzie
    > działać),

    Bo jest ZA DUZE. Sam wymysliles, ze klocek jest oprocz telefonu, prawda?
    Wszedzie tam, gdzie jestem z telefonem, a nie mam Kindle'a bylbym z
    telefonem, a bez tabletu. Proste do bólu.

    > Jedyny powód, że byś tabletu nie zabrał na zakupy czy do tramwaju to
    > sprawa MODY!

    Boskie. Sam to wymysliles? Rodzice byli jakos spokrewnieni?

    > Jak ludzie zaczną stosować tanie tablety MASOWO to PEŁNY LUZ!!!!!!! :)

    Jak stu idiotow pojdzie do warzywniaka na łyżwach, to ja nie będę tym
    101-szym, uwierz.

    EOT.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2012-07-15 21:11:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 11:26:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > jednak nie ma sensu się gimnastykować z czytaniem na wyświetlaczu ~4"
    > i marnowac sobie wzrok

    Szkło powiększające wychodzi sporo taniej niż tablet

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 15. Data: 2012-07-15 21:41:31
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-15 15:52, Yerine Ictimai pisze:
    > Ostatnio sporo jest tanich tabletów w sklepach typu "Media*cośtam",
    > np. firm Manta, LG mozna kupić za 200-600 PLN. Pytanie, czy to nie
    > lepsze niż Smartfony?

    Sprawdź, te tablety zazwyczaj mają rezystancyjny ekran, słaby procesor,
    brak modemu 3g etc etc. Za porównywalny z takim SGS II tablet zapłacisz
    ponad 1000 zł.

    Ostatnio zastanawiałem się na Nexusem i po kiego czorta mi tablet bez
    modemu 3G ? w domu po wifi ? to wole lapka.

  • 16. Data: 2012-07-15 22:05:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.07.2012 21:41, boxfish pisze:

    > Sprawdź, te tablety zazwyczaj mają rezystancyjny ekran, słaby procesor,
    > brak modemu 3g etc etc. Za porównywalny z takim SGS II tablet zapłacisz
    > ponad 1000 zł.
    też się skłaniam ku tej opinii. Telefony dotykowe mają pewne zalety i
    worek wad. Pytałem znajomych po co im telefony dotykowe bez systemu, bez
    internetu? Moda. Na klawiaturze napiszę takego emaila wieeeele szybciej
    niż na ekranie dotykowym (dyktowanie działa, ale przy długich tekstach
    za dużo korekt), więc po co mi komputer (tablet) z dotykiem? Telefon to
    co innego.
    Jednak podobnie jak z telefonami z 3 zdania, ludzie pędzą kupić tablet,
    a co z nim zrobią? nieważne, fajny jest.

    ToMasz

  • 17. Data: 2012-07-15 22:14:20
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-15 15:52, Yerine Ictimai pisze:
    > Ostatnio sporo jest tanich tabletów w sklepach typu "Media*cośtam",
    > np. firm Manta, LG mozna kupić za 200-600 PLN. Pytanie, czy to nie
    > lepsze niż Smartfony?

    Nie, smartfon jest wszechstronnym urządzeniem. Natomiast trudno odgadnąć
    po co ktoś kupuje taki tablet za 200zł. Jedno nie ulega wątpliwości -
    smartfony z pewnością osiągną wielkość dzisiejszych tabletów.

  • 18. Data: 2012-07-15 23:02:59
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.07.2012 Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał/a:

    > Zgubiles się: siła 4" smartfona polega na tym, ze po prostu jest pod
    > reka. W aucie, tramwaju, w kolejce w sklepie czy na poczcie. Tabletu ani
    > netbooka nie targam ze soba na codzien.

    Dokładnie to jest główna zaleta smartfona.

    > Innymi slowy, smartfonem mozna sporo, zawsze.
    > Netbookiem mozna wiecej, czasem.
    > (tabletu nie mam, bo nie umiem wymyslec mu zastosowania :-))

    Też nie potrafię znaleźć zastosowania dla siebie, a kupiłem
    już 2 i jestem z nich bardzo zadowolony, bo używają ich dzieciaki.
    Bajki, gry planszowe, edukacyjne itp. działają na tym świetnie.
    Można też wygodnie pokazać "dziadkom" fotki itp.
    Zastosowania są mniej więcej takie jak w reklamach ipada ;)
    Tyle że 7" z 1024x600 IPS, jest wygodniejsze i poręczniejsze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2012-07-15 23:10:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > To jakiś oksymoron. Przecież wg apostołów tzw. niewidzialnej ręki rynku,
    > towar jest tyle wart, ile skłonni są zapłacić zań nabywcy. Więc skoro są
    > skłonni zapłacić za smartfona tysioncpińcet, to tyle są warte, zatem nie
    > są przesadzone.

    Jedni są inni nie

  • 20. Data: 2012-07-15 23:18:33
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.07.2012 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:
    > Dnia Sun, 15 Jul 2012 06:52:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):
    >
    > czy to nie lepsze rozwiązanie niż
    >
    > Nie, bo nie ma oprogramowania ktore wykorzystuje większy ekran.

    A Ty znowu swoje ;) Jakich aplikacji? Wszystkie gry które widziałem,
    od znerwicowanych ptaków, przez warcaby, układanki, farm story, itd, itp,
    na 7" 1024x600 działają znacznie fajniej niż na 3.7"~4". Tak samo Xpiano,
    przeglądarki, Youtube, mapy, streetview, Earth, Skymap, itp, itd.
    Odtwarzanie filmów, zdjęć. Największa wada to marne możliwość rysunkowe
    ekranu pojemnościowego w połączeniu z palcem. Z podłączoną myszką jest
    OK, ale nie wygodnie. Pewnie z czasem jakiś sprytny "rysik", pozwoli się
    dzieciakom lepiej tym sprzętem bawić ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom