  • 141. Data: 2012-07-17 21:54:11
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-17 18:21, Yerine Ictimai pisze:

    > raczej żeby zdobyć rynek?

    ???? i dokładają producenci po 500 do każdego ? LOL

    > to od keidy cena ma coś wspólnego z jakością?

    A ktoś pisał o jakości ? jest jeszcze wydajność, ilość pamięci ROm,
    ilość pamięci RAM et etc.

    Coś za coś, chcesz prezent komunijny to kup tablet za 300 zł, chcesz
    funkcjonalne wydajne i mobilny sprzęt dozbieraj 3 x tyle

  • 142. Data: 2012-07-17 22:20:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 17 Jul 2012 21:07:16 +0200, Tomek wrote:

    > Jeśli będę chciał obejrzeć okolicę, to zaparkuję auto i pójdę zwiedzać.

    Ja ostatnio zaczalem doceniac, ze jadac trase noca, navi pokazuje mi
    przebieg drogi przede mna. W sensie jak mi zniknely czerwone swiatelka
    tego z przodu, to wiem czy jest za gorka, za ciasnym zakretem, czy za
    lekkim łukiem. IMO duzo to ulatwia.

    > Nie chcesz chyba nam wmówić, że jak robisz 800km to co 10 minut
    > patrzysz i sprawdzasz okolicę. Boisz się, że się zgubisz, bo masz
    > tanią nawigację?

    W przypadku Twego przedpiscy malo mnie juz zdziwi :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 143. Data: 2012-07-17 23:41:47
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał:

> [...]
    > przebieg drogi przede mna. W sensie jak mi zniknely czerwone swiatelka
    > tego z przodu, to wiem czy jest za gorka, za ciasnym zakretem, czy za

    Ale to widać doskonale _bez_przewijania_ nawet na 4 calach.

  • 144. Data: 2012-07-18 08:49:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 17 Jul 2012 23:41:47 +0200, Tomek wrote:

    > Ale to widać doskonale _bez_przewijania_ nawet na 4 calach.

    Owszem :-) Wlasnie na takim wyswietlaczu zaczalem to doceniac.

    BTW, jakby mi noca w aucie swiecil w pysk 7 i wiecej calowy LCD, to bym mu
    szybko pokazal okolice. W sensie wyp* przez okno. W miescie -- pol
    biedy. Na trasach, gdzie czesto to co widac pochodzi od swiatel mijania
    -- masakra.

  • 145. Data: 2012-07-18 09:12:35
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-18 08:49, Michal Tyrala pisze:
> [...]
    > szybko pokazal okolice. W sensie wyp* przez okno. W miescie -- pol
    > biedy. Na trasach, gdzie czesto to co widac pochodzi od swiatel mijania

    Prawie (na pewno(?)) każda mapa ma tryb nocny.. - i przynajmniej mi nie
    sprawia żadnego problemu z oślepianiem.

  • 146. Data: 2012-07-18 09:12:47
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-17 15:11, osiek pisze:

    > Jak dla mnie, ma jeden dość poważny minus: mało pamięci. Podczas
    > ostatniego wyjazdu traktowałem (pożyczony)tablet jako backup zdjęć.
    > Karty lubią się gubić, a dzięki temu mam wszystkie zdjęcia. ;)

    Jasne, należy kupować sprzęt pod swoje wymagania..Slim Ideos na pewno
    nie zaspokoi wszystkich oczekiwań, ale zaciekawiłeś mnie swoim
    zastrzeżeniem o ilość pamięć, - przecież tą pamięć można rozszerzyć
    poprzez kartę SD. Ja zaraz na początku zainstalowałem 16 GBajtową za 40
    zł i nie mam problemu z umieszczeniem na urządzeniu fotek, muzy czy
    filmów. Jedyny problem jest taki że na tej zewnętrznej karcie nie można
    instalować programów - tylko ręczne kopiowanie, ale to podobno bolączka
    nie urządzenia tylko systemu android.

  • 147. Data: 2012-07-18 09:13:02
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-17 18:14, Yerine Ictimai pisze:

    > przecież kolega już podał:
    > http://www.tions.pl/huawei-s7-internet-tablet-3g
    >
    > jeszcze poszukam innych o rozdzielczości 1060x800 (nawet kosztem 3G)

    Mój to s7 slim, czyli następca tego z linku. Ma więcej pamięci, szybszy
    procesor, nowszy system itd.

    Znajdziesz takie, choćby w Komputroniku.

  • 148. Data: 2012-07-18 11:08:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomek nabazgrał(a):

> [...]
    > Nie chcesz chyba nam wmówić, że jak robisz 800km to co 10 minut
    > patrzysz i sprawdzasz okolicę. Boisz się, że się zgubisz, bo masz tanią

    Ja się kiedyś zagapiłem w Niemczech bo nie spojrzałem na navi i musiałem
    nadrabiać 80km żeby pojechać prawidłową trasą :)

  • 149. Data: 2012-07-18 12:24:44
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 17 Lip, 21:07, "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Jeśli będę chciał obejrzeć okolicę, to zaparkuję auto i pójdę zwiedzać. Nie
    > chcesz chyba nam wmówić, że jak robisz 800km to co 10 minut patrzysz i
    > sprawdzasz okolicę.

    co Ty pleciesz! jak jedziesz przez totalnie nieznane tereny to
    potrzebujesz bardziej globalnego spojrzenia, żeby zwracać uwagę na
    punkty orientacyjne etc. a nie tylko: "za 50m skręć w lewo, a potem po
    100m skręć w prawo, a potem po 38m i 69 cm skręć znowu w lewo..."

    > Boisz się, że się zgubisz, bo masz tanią nawigację?

    jaką tam "tanią"! nawet "najdroższa" nawigacja może mieć błędy lub nie
    zostać uaktualniona co godzinę... i wtedy własnie dobrze miec KONTEKST
    okolicy czy się COKOLWIEK zgadza

  • 150. Data: 2012-07-18 12:32:48
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 17 Lip, 21:54, boxfish <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Coś za coś, chcesz prezent komunijny to kup tablet za 300 zł, chcesz
    > funkcjonalne wydajne i mobilny sprzęt dozbieraj 3 x tyle

    cena nie ma nic wspólnego z faktyczną obiektywną WARTOŚCIĄ produktu!
    To wszytsko to rezultat GRY rynkowej, a im producent ma większe
    DOŚWIADCZENIE w branży (czyli im bardziej zoptymalizowane koszty
    produkcji) tym chętniej wprowadza BARIERĘ cenową dla KONKURENCJI!

    że juz nie wspomnę o takim "drobiazgu" jak SKALA produkcji - jak POPYT
    jest wielki i produkcja MASOWA to koszt JEDNOSTKOWY mamy tak
    minimalny, że można to tylko porównać do CENY biologicznych komórek
    bakterii: skomplikowane toto bardziej od najlepszych gadżetów a jednak
    SAMO się wćiska wszędzie jak PLAGA! ;)