  • Data: 2010-03-03 11:29:47
    Temat: Re: tani zasilacz
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 12:17:35 +0100, Santana napisał(a):

    > Da sie:
    > http://allegro.pl/item933065021_aab_c2_kabel_z_atx_2
    4_pin_do_atx_20_pin_v2_0_psu.html

    Ale on ma odwrotny problem -> 20 pin w zasilaczu a 24 na płycie, który tak
    naprawdę nie jest problemem bo można ją bez problemu podłączyć. Sprawdź w
    instrukcji płyty które piny powinny zostać wolne (prawdopodobnie zaczep
    będzie pasował tylko w jednej pozycji).
    --
    Marcin