  • Data: 2017-11-09 10:35:43
    Temat: Re: tak jeszcze a propo Tesli
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > no to maja skok tylko raczej w przepasc :-)

    I właśnie o tym piszę.
    Ja rozumiem że ja jakbym wziął się za budowę fabryki Tesli to pewnie wynik
    miałbym na podobnym poziomie jak Musk.
    Natomiast jeśli Musk bawi się w to już od 5 lat a pewnie dłużej
    to powinien w mikroskali (model S) przetrenować pewne scenariusze.
    Tak że jak zacznie produkować Tesle 3.

    Gość bawi się w inżyniera wiec powinnien znać zasadę:
    Jeśli coś może walnąć to na pewno walnie.
    A im bardziej skomplikowany układ tym dziura większa.

    > Przemysł 4.0
    jestem specjalistą o Excela.
    życie już mnie nauczyło że jak zwiększę ilość koparek o 100%
    to wcale nie znaczy że dziura będzie większa o 100%.
    I zakładając że manago od Muska znają tą zasadę
    i popłyneli aż tak bardzo w prognozach to znaczy
    że tam nikt nie miał pojęcia w czym uczestniczył