  • Data: 2017-11-09 13:42:49
    Temat: Re: tak jeszcze a propo Tesli
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-09 o 10:02, p...@g...com pisze:
    > --A na czym to przegrupowanie polega? Tam gdzie automatyzacja zawiodła będą ludzie,
    czy zmuszą te roboty do roboty? :-)

    > poprawa organizacji produkcji i tak jesli nie dadza rady osiagnac zalozen beda
    musieli sie przeprosic z ludzikami, najprawdopodobniej Musk padl ofiara jakis menago
    gamonii co liniowo ekstrapolowali tabelki w excelu i wyszlo im ze przy (przykladowo)
    41% osiagna te 15 tys w miesiacu :-) smierdzi na odleglosc tymi pacacanami:

    > Badania ukazały, że wiele przedsiębiorstw z całego świata wdraża
    > obecnie elementy Przemysłu 4.0. Proces ten buduje przekonanie,
    > że implementacja związanych z nim rozwiązań pozwoli osiągnąć
    > skokową poprawę efektywności i obniżyć koszty.
    >
    > no to maja skok tylko raczej w przepasc :-)

    Pytałem już kilku fachowców z firm, które mają na ustach "Przemysł 4.0".
    Pytałem, co to jest poza sloganami. Tak naprawde to każda firma rozumie
    pod tym hasłem coś innego. Generalnie sprowadza się to do robienia
    ludziom wody z mózgu. Po prostu na produkcję wkraczają kolejne czujniki,
    RFID do rozpoznawania każdego podzespołu, a gotowe produkty (w tym
    maszyny dla przemysłu) mają czujniki i WiFi i same sygnalizują problemy.
    Ot i cała filozofia.
    T.