  • Data: 2017-11-09 11:06:04
    Temat: Re: tak jeszcze a propo Tesli
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 8 Nov 2017 18:46:14 +0100, Adam

    > DeLoreana też wyprodukowano ponad 8 tys. szt. A z części zapasowych
    > można by złożyć pewnie jeszcze z tysiąc.

    Gdyby nie użycie DeLoreana w popularnym filmie, dzisiaj pewnie nikt by o
    tym aucie nie pamiętał. Tesla nawet jak padnie (w co wątpię*), to będzie
    się o niej mimo wszystko długo pamiętać -- bo ekspansji aut elektrycznych
    już się raczej nie zatrzyma. Jak nie oni, to inni zeżrą ten kawałek tortu.
    Poza tym Tesla wyprodukowała już ponad 50 tys. pojazdów czyli wielokrotnie
    więcej.

    > Wydaje mi się, że Teslę trzeba rozpatrywać w aspekcie
    > ekonomiczno-biznesowym. Niejedna już firma przejechała się przez
    > przeinwestowanie.

    *Musk ma zapasy gotówki z innych źródeł, więc prawdopodobieństwo że Tesla
    padnie, jest małe. Gdyby nie sraczka tutaj na grupie pewnie większość by
    nie wiedziała o tej strasznej prawdzie, że akcje im spadły do najniższego
    poziomu od maja 2017 (łolaboga!).

    > Z drugiej strony sporo było ciekawych i dobrych aut, które "nie poszły",
    > a inne, gorsze, miały swój czas i dobrze się sprzedawały - ale przez
    > pewien czas (Trans Am, DB5).

    Tesla się dobrze sprzedaje -- jak widać nie przewidzieli aż takiej
    popularności i z tego pośrednio wynikają problemy produkcyjne.

    --
    Pozdor Myjk