  • Data: 2017-11-09 13:26:30
    Temat: Re: tak jeszcze a propo Tesli
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-09 o 10:02, p...@g...com pisze:
    > --A na czym to przegrupowanie polega? Tam gdzie automatyzacja zawiodła będą ludzie,
    czy zmuszą te roboty do roboty? :-)

    > poprawa organizacji produkcji i tak jesli nie dadza rady osiagnac zalozen beda
    musieli sie przeprosic z ludzikami, najprawdopodobniej Musk padl ofiara jakis menago
    gamonii co liniowo ekstrapolowali tabelki w excelu i wyszlo im ze przy (przykladowo)
    41% osiagna te 15 tys w miesiacu :-) smierdzi na odleglosc tymi pacacanami:

    > Badania ukazały, że wiele przedsiębiorstw z całego świata wdraża
    > obecnie elementy Przemysłu 4.0. Proces ten buduje przekonanie,
    > że implementacja związanych z nim rozwiązań pozwoli osiągnąć
    > skokową poprawę efektywności i obniżyć koszty.
    >
    > no to maja skok tylko raczej w przepasc :-)

    Ja jestem fanem takich nowoczesnych rozwiązań. Może w takich zamkniętych
    organizmach jak fabryka to się jednak udaje. Ale patrząc na różnorakie
    udogodnienia wokół mnie, to wszystko jest dziurawe.