  • 11. Data: 2009-06-23 13:44:30
    Temat: Re: "szybkie" akumulatory do lampy
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 23 Jun 2009 15:39:26 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    >CR-V3 - 1100mAh + ladowarka do tego, bije na glowe wszelkie AA w aparatach
    >tej serii.

    a mozesz polecic jakis dobry egzemplarz? Sanyo robi takowe?

    Wiem, ze technologie do Eneloopow zrobil Sanyo i produkuje w swojej
    fabryce w Japoni. Natomiast gdzies slyszalem, ze inni znani
    "producenci" kupuja wlasnie od Sanyo i nakleja swoje etykietki.

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2009-06-23 13:52:19
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    > fabryce w Japoni. Natomiast gdzies slyszalem, ze inni znani
    > "producenci" kupuja wlasnie od Sanyo i nakleja swoje etykietki.

    http://batimex.pl/towar.asp?idtowaru=1274&wfraza=cr-
    v3&wfrazat=cr-v3&menu=99&menu2=119

    http://batimex.pl/towar.asp?idtowaru=1281&wfraza=cr-
    v3&wfrazat=cr-v3&menu=275&menu2=283

    Na allegro kupisz taniej, ale jakos nie mam zaufania do ogniw ~1100mAh z
    napisem 2000-4000mAh...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 13. Data: 2009-06-23 13:58:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mikolaj Tutak napisał(a) :

    > http://batimex.pl/towar.asp?idtowaru=1274&wfraza=cr-
    v3&wfrazat=cr-v3&menu=99&menu2=119

    A właśnie, czy one mają wymiar pasujący w miejsce 2 sztuk R6? Jak
    z napięciem? Przecież one są Li-Ion. Czyli naładowane mają do
    4,30V. Zaś rozładowane nie powinny być poniżej 3V.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 14. Data: 2009-06-24 00:47:26
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Nie tylko Enheloop i Recyko. Są jeszcze Varta Ready2use (używam ich oraz
    > Eneloopów i nie zauważyłem różnic jakościowych), Panasonic Infinium,
    > Pentagram Infinity Eternal, Camelion Always Ready (tych firm nie
    > uzywałem), wydaje mi się, że jeszcze Uniross też coś podobnego robił.

    Ja mam 4 eneloopy i 4 pentagram infinity eternal , oba komplety swietnie sie
    sprawuja, BC700 podaje od poczatu w obu przypadkach kolo 2000mAh, w sprzecie
    wszystko super.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-06-24 08:57:35
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > z napięciem? Przecież one są Li-Ion. Czyli naładowane mają do
    > 4,30V. Zaś rozładowane nie powinny być poniżej 3V.

    O ile wiem to Liony maja 3.6-3.7V, ponadto te maja regulator na 3V. Pasuja
    zamiast 2xAA jesli producent aparatu nie da ciała (a często daje ;-).

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 16. Data: 2009-06-24 09:18:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak napisał(a) :

    > O ile wiem to Liony maja 3.6-3.7V,

    Tzw. nominalna wartość. Tak jak akumulatorki Ni-Cd, Ni-MH, mają
    nominalną 1,2V, a w pełni naładowane nawet do 1,4V. Tak jak
    baterie mają ... itd. itp.

    Znam układy, w których różnica pomiędzy 3 a 4,3V zniszczy je. Nie
    wiem jak w aparatach.

    > ponadto te maja regulator na 3V.

    Miejmy nadzieję.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 17. Data: 2009-06-24 09:42:57
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Tzw. nominalna wartość. Tak jak akumulatorki Ni-Cd, Ni-MH, mają
    > nominalną 1,2V, a w pełni naładowane nawet do 1,4V. Tak jak
    > baterie mają ... itd. itp.

    Pod obciazeniem? Czy sprawdzane miernikiem o Rw > 1Mohm?

    > Znam układy, w których różnica pomiędzy 3 a 4,3V zniszczy je. Nie
    > wiem jak w aparatach.

    > Miejmy nadzieję.

    Uzywam takich akumulatorkow juz dosyc długo.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 18. Data: 2009-06-27 15:31:49
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Marek Wyszomirski wrote:
    > uzywałem), wydaje mi się, że jeszcze Uniross też coś podobnego robił.

    Uniross Hybrio. Ale one nie są dobre - miałem kilka zestawów, szybko się
    im się zmniejszyła pojemność (ładowane w BC-900).

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.