  • Data: 2010-01-04 09:14:42
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ pisze:

    > No wiec z czego wynika wieksze spalanie w trybie miejskim (13,1l vs
    > 15,9l) tego samego samochodu w dwoch wersjach silnikowych?

    To ja sie pytam z czego.
    Sa tu osobniki, ktore twierdza ze to proste, oczywiste i w ogole, ale
    jak pytam konkretnie, to albo milkna, albo nie potrafia odpowiedziec.
    Sorry, ale jezeli ktos nie wie ile mniej wiecej wynosza te opory, to nie
    wie tez czy to rzeczywiscie ma jakis wiekszy wplyw na spalanie.
    Wiec mozle lepiej nie zabierac glosu z taka pewnoscia siebie jak sie po
    prostu czegos nie wie?
    A jak ktos dalej twierdzi ze wie, to niech mi to udowodni w konkretnych
    liczbach (moze sam policzyc jak potrafi).

    --
    Karolek