eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: szukam auta - mocnego RWD - doradźcieRe: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Date: Mon, 4 Jan 2010 09:11:52 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 62
    Message-ID: <hhs7pj$du4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hhgbli$bbs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgb7t$p1l$1@inews.gazeta.pl>
    <hhgdbd$c5m$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgd7r$3lb$1@inews.gazeta.pl>
    <hhggqi$2pm$1@news.onet.pl> <hhgjun$a6h$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hhig2a$p8j$1@inews.gazeta.pl>
    <hhl93b$etb$1@inews.gazeta.pl> <hhn68f$o3r$1@inews.gazeta.pl>
    <hhnctt$ing$1@inews.gazeta.pl> <hhnhh0$sdm$1@news.onet.pl>
    <hhnib9$99p$1@inews.gazeta.pl> <hhnkkp$4g8$1@news.onet.pl>
    <hhnrej$cmj$1@inews.gazeta.pl> <hhnsd7$gdu$1@inews.gazeta.pl>
    <hho0aa$1n0$1@inews.gazeta.pl> <hho1mi$6q1$1@inews.gazeta.pl>
    <hhocdg$jif$1@inews.gazeta.pl> <hhpntp$9nc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hhqjbu$d31$1@inews.gazeta.pl> <hhqog8$ev5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-21.ghnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1262592627 14276 83.175.191.21 (4 Jan 2010 08:10:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jan 2010 08:10:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: jurand_krk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2243860
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:hhqog8$ev5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jurand wrote:

    >>> Proponuje najpierw spróbowaa :-) Bo nawet skodzin? 1.6 (100km) trzeba
    >>> dusia peda3 gazu do oporu aby jecha3a 180
    >>> a ponadto ze wzgledu na stopniowanie skrzyni jedziesz s3uchaj?c tej
    >>> wyj?cej wiertarki (5000-6000rpm?)
    >>
    >> No i co z tego? ;)
    >
    > Poproś kogoś aby Ci wytłumaczył :->
    >
    >> Jecha3em kiedy? z koleg? do Niemiec. Toyot? Coroll? 1.4 D4D. Praktycznie
    >> non stop peda3 w pod3odze. Predko?ci rzedu w3a?nie 180 km/h. On na
    >> codzien w3a?nie w ten sposób tym samochodem je?dzi - to s3u?bowe, wiec
    >> nie ma lito?ci. Spalanie ?rednie przy takiej eksploatacji - 7.5/100. Nie
    >> chce spalia wiecej.
    >
    > Ok, pójdzmy za Twoją teorią. Zatem 1.0 benzynowe vs 1.4 diesel (znacznie
    > mocniejszy i o wiele dynamiczniejszy silnik)
    > powinien palić znacząco więcej - w końcu liczy się jedynie pojemność i
    > masa tak ? A z dyskusji wynika, że swobodnie żonglujesz typami silników,
    > zatem benzyna-diesel nie powinno mieć znaczenia, tak ?
    >

    W dyskusji, jeśli mam porównywać, porównują diesle z dieslami i benzynowe
    silniki z silnikami benzynowymi.

    >>> Zapomnia3e? równie? wspomniea o jakimkolwiek wyprzedzaniu - gdzie biedne
    >>> ma3e benzyny trzeba dusia niemilosiernie i do praktycznie odciecia.
    >>
    >> Ale my tu nie o wyprzedzaniu dyskutujemy.
    >
    > Wyprzedzanie przecież nigdy nie występuje w czasie jazdy, tak ? Coś
    > jeszcze innego o czym powinniśmy wiedzieć ?

    Występuje, ale o nim nie dyskutujemy. Proste?

    >>> Mój wniosek jest taki. Spróbój zrobia ?redni? ok. 80km/h w trasie tym
    >>> samochodem z ma3ym silnikiem a nastepnie na stacji benzynowej zweryfikuj
    >>> spalanie. Mo?esz sie zdziwia :-)
    >>
    >> Nie zdziwie sie. Nie raz bowiem jecha3em s3abszym autem jako "prowadz?cy"
    >> peleton i na stacji okazywa3o sie, ?e auta o wiekszej pojemno?ci zawsze
    >> zu?ywa3y wiecej paliwa, ni? moje ;)
    >
    > To pozwól teraz komuś innemu prowadzić peleton, komuś z większym i
    > mocniejszym silnikiem.

    Po co - przecież ja się odnosiłem do tego, co napisał Kuba. On jako wzorcową
    przedstawił jazdę pojazdem słabszym.

    > Albo ustalmy trasę, maksymalny czas dotarcia na miejsce a później zmierzmy
    > spalanie. Co Ty na to ?

    O ile czas będzie realny dla samochodu słabszego - może być.

    Jurand.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: