  • Data: 2010-01-04 09:11:52
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:hhqog8$ev5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Poproś kogoś aby Ci wytłumaczył :->

    > Ok, pójdzmy za Twoją teorią. Zatem 1.0 benzynowe vs 1.4 diesel (znacznie
    > mocniejszy i o wiele dynamiczniejszy silnik)
    > powinien palić znacząco więcej - w końcu liczy się jedynie pojemność i
    > masa tak ? A z dyskusji wynika, że swobodnie żonglujesz typami silników,
    > zatem benzyna-diesel nie powinno mieć znaczenia, tak ?

    W dyskusji, jeśli mam porównywać, porównują diesle z dieslami i benzynowe
    silniki z silnikami benzynowymi.

    > Wyprzedzanie przecież nigdy nie występuje w czasie jazdy, tak ? Coś
    > jeszcze innego o czym powinniśmy wiedzieć ?

    Występuje, ale o nim nie dyskutujemy. Proste?

    > To pozwól teraz komuś innemu prowadzić peleton, komuś z większym i
    > mocniejszym silnikiem.

    Po co - przecież ja się odnosiłem do tego, co napisał Kuba. On jako wzorcową
    przedstawił jazdę pojazdem słabszym.

    > Albo ustalmy trasę, maksymalny czas dotarcia na miejsce a później zmierzmy
    > spalanie. Co Ty na to ?

    O ile czas będzie realny dla samochodu słabszego - może być.

    Jurand.