  • Data: 2021-04-20 18:07:00
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.
    pl...
    Pan Michal Jankowski napisał:

    >Kiedyś chodząc po dużym sklepie w poszukiwaniu jakiegoś drobiazgu,
    >zawędrowałem do półek z radiami. Były wyłącznie różne chińskie
    >wynalazki z plastiku udające lampowe, z wystającymi pleksiglasowumi
    >bańkami podświetlanymi pomarańczowymi ledami i inne podobne. Takie
    >z CD może też były. Więc niby są, ale nikt nie kupuje. Coś takiego

    Skoro sa, to widac ktos kupuje.

    >jak "radio wysokiej klasy" na pewno nie jest dostępne. A było.

    A co masz na mysli "wysokiej klasy" ?

    Ciagle chyba jest, ale niekoniecznie w Polsce.
    Ewentualnie - w Polsce tez, tylko w odpowiednim sklepie.

    https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/drobny-sprzet
    -audio-i-video/radia?querystring=radio

    Tylko tak:
    -radia w supermarketach nawet widuje, radiobudziki, boomboxy ... lub
    jak piszesz - czesc takich, co cos udaje,
    wiekszosc ma strojenie na galke, czyli tania chinszczyzna,
    zdyskwalifikowana z uzytku.

    -chcesz radio z kilkoma pamieciami, ze strojeniem cyfrowym ... nie
    ma. Albo i sa, jakies uproszczone modele,
    -troche DAB pomogl, bo te radyjka i czesc FM maja jakby lepsza ... ale
    tez nie w pelni funkcjonalna.
    -a jednoczesnie fajne radio jest z samochodzie, w telefonie - z
    synteza, z pamieciami, z RDS ...

    to co mnie interesuje - przenosne, sredniej wielkosci - tzn sredni
    glosnik, strojenie cyfrowe, pamieci, funkcjonalne ... drogie.

    Te w telefonach to tez oprogramowane tak, jakby ktos radia nigdy nie
    sluchal ..

    J.