eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Date: Wed, 19 Oct 2011 14:31:32 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.217.204.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1319027465 30115 91.217.204.250 (19 Oct 2011 12:31:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2011 12:31:05 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407700
    [ ukryj nagłówki ]

    niestety zgoda
    owalizacja tulei po 280 tyś spowoduje zużywanie oleju większe niż na
    starych pierścieniach , zwłaszcza jak sa chromoniklowe

    ale napisz co z tego wyszło , jakiś raport efektów co 2000 km , bedzie
    dla potomnych

    pozdrawiam i powodzenia zyczę

    Andrzej






    > Użytkownik "4CX250"<t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    > news:4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl...
    >> A progi spraawdzał? Aaaa? Luz tłoka, wymiary cylindra? Wymiana samych
    >> pierścieni częściej niż się wydaje jest nieopłacalna i nie daje
    >> spodziewanych korzyści. Może się okazać że cylinder i tłoki są tak zużyte
    >> że włożenie nowych pierścieni wręcz pogorszy pracę silnika, gdyż stare
    >> pierścienie lepiej uszczelniały gdyż były dopasowane (dotartye) do
    >> kształtu zużytego cylindra.
    >> Nie wiem czy naprawdę zaoszczędziłeś, U mnie szlif za jeden tłok to około
    >> 50-60zł co nie jest kwotą dużą przy takiej operacji jak rozkręcenie 90%
    >> silnika.
    >
    >
    > Dokładnie!
    > Nowe pierścienie jest sens wkładać w przynajmniej na nowo honowany cylinder.
    > Tą chropowatość nadaje mu się właśnie po to aby pierścienie mogły się
    > dotrzeć - stąd docieranie :-). Wtedy najlepiej spisuje się tani olej
    > mineralny wymieniany przynajmniej ze 2x.
    > Nowe pierścienie i wypolerowane tuleje cylindrów to czasem gwarancja
    > ogromnego zużycia oleju bo nigdy się nie dotrą.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: