  • Data: 2010-01-17 23:06:42
    Temat: Re: superheterodyna FM z MT 12/84
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > brak tam jakiejkolwiek daty, jest tylko odwolanie do nr 7-8/81 -
    > znaczy sie pozniejszy :-)

    Spójrz na sam link do skanu, podany tu przez kogoś :-)

    > zaraz tam po Polsce - najblizsze wieksze miasto.

    Jako 16latek byłem mało samodzielny w takich sprawach. Najbliższe
    większe miasto to dla mnie była Łódź, doległa o ok. 50km i rodzice w
    życiu by mnie wtedy nie puścili tam samego, w dodatku po jakieś
    "płytki i części". Wg najprawdopodobniejszego scenariusza
    usłyszałbym najwyżej coś w stylu pamiętnego, Balcerkowego: "a lekcje
    gówniarzu odrobiłeś?" i to byłaby cała rozmowa :-)

    > Ale nie uwierzy ze to gralo :-)

    No... to jest prawdopodobne. Najgorsze, że nawet nie udowodnię, bo
    raz, że wszystkie elektrolity by trzeba z marszu wymienić, poza tym
    toto jeszcze w OIRT pracowało, przestrajać by trzeba było, a tego
    już by mi się na pewno nie chciało. NIc, jak będzie poddawał
    ojcowskie opowieści w wątpliwość, zawsze się mogę spytać, czy lekcje
    już odrobił gówniarz jeden ;->

    J.