  • Data: 2010-01-18 08:43:55
    Temat: Re: superheterodyna FM z MT 12/84
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a):
    [ciap]

    > Niestety - do tego czasu nadajniki FM znikna :-)

    pożyjemy, zobaczymy:
    jak w pierwszej klasie technikum zrobiłem ten tuner z MT_8/86 to potem
    pomyślałem o czymś bardziej zaawansowanym ale w piśmie AudioVideo (nie
    pamietam dokładnie z którego roku) przeczytałem że radio analogowe jest
    na wymarciu, że bodaj w 2005 zniknie całkowicie, nawet w Polsce. Jest
    2010 i jakoś nie zniknęło.

    przy okazji do autora wątku:
    - dlaczego przestrajane cewkami? Heh, jak się mieszkało niedaleko
    Dzierżoniowa to się takich pytań nie zadawało :-) Jeden z ówczesnych
    odbiorników samochodowych, ale nazwy nie pamiętam, miał taką głowicę,
    dziwnie identyczną jak ta z Młodego Technika, wtedy problem części mi
    się rozwiązał sam :-) A jak ktoś chciał AM przestrajane warikapami to
    bodaj w Traperze czy czymś takimś była BB113. Wcale bym się nie zdziwił
    gdyby przy tym granitowym słoniu we Wrocławiu jeszcze gdzieś mieli
    zachomikowany podobny złom.

    Andrzej Kamieniecki