  • Data: 2015-11-16 12:08:27
    Temat: Re: starzenie opon
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-16 o 10:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Debice Furio byly made in England i made in Turkey.

    Miałem Pirelli zimowe "made in England" i były tak koślawe, że jak się
    puściło samo koło po ziemi to podskakiwało, a w samochodzie koła biły
    już przy 40km/h. Cały komplet tak miał, jakby forma krzywa była.
    Ale to pewnie dlatego, że dostałem je jako gratisy od dealera.

    Podejrzewam, że lepiej kupić w Niemczech "made id Romania" niż w Rumunii
    okazyjnie "made in Germany", bo w jedną stronę idą najlepsze sztuki, a w
    drugą najgorsze.