  • Data: 2015-11-16 11:17:05
    Temat: Re: starzenie opon
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:5649a8b8$0$646$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A owszem, tak to dziala, choc o cene raczej pytaja.
    > Tylko ... jakby byly "jak na lodzie", to potem jednak "wszystko, byle nie
    > debice" :-)

    > A zimy nie bylo ? Moze lod byl pod tym deszczem ?

    koniec maja lub czerwiec 2006.

    > No bo nie sugerujesz chyba, ze inni jezdza 40 i hamuja 50m przed
    > skrzyzowaniem ?

    Napisałem to wcześniej, ale powtórzę. Opony kupiłem chyba w 2003, a potem
    prawie nie jeździłem tym samochodem (miałem służbowy). Podejrzewam, że brak
    regularnego używania przyczynił się do degradacji przyczepności opon. Może
    na wierzchu utworzyła się warstwa śliskiej gumy? Po kilkuset kilometrach
    było juz trochę lepiej. Potem sprzedałem ten samochód.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba