  • Data: 2015-11-12 23:15:40
    Temat: Re: starzenie opon
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.11.2015 20:54, J.F. wrote:
    > http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/9054114,czy-o
    pony-sie-starzeja-jak-dobierac-opony-samochodowe-i-n
    a-co-zwracac-uwage-wymiana-opon,id,t.html

    > "1 rok przechowywania ma taki wplyw jak 3 tygodnie normalnej jazdy lub 1
    > tydzien jazdy ze zlym cisnieniem".
    >
    > No no - ciekawe, branza sama tak mowi ... czyzby zadna hurtownia nie
    > chciala kupowac opon, bo za duze straty jak sie nie sprzedadza ? :-)

    Ja tam kiedyś miałem opony z regulaminowym bieżnikiem (5mm) tylko mi
    przy każdym ruszaniu i hamowaniu piszczały. I okazało się, że mają 8 lat
    Hanhooki jakieś. Czyli się starzeją. Autopiętno, że dot nie sprawdziłem,
    tylko bieżnik.

    Shrek.