  • Data: 2017-04-18 01:39:47
    Temat: Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Apr 2017 19:55:25 +0200, Irek.N. napisał(a):
    > Miałem w moim mondeo 5 takich silników, zanim zrozumiałem że to
    > kompletne dziadostwo i sprzedałem wozidło w diabły.
    > Silnik znakomicie odpalał zaraz po generalnym remoncie, ale co z tego,
    > skoro rozleciał się po paru tysiącach km.

    To remontujacy do d* :-)

    > Wszystkie silniki jakie
    > kupowałem jako używane miały jakieś niedostatki i zazwyczaj były
    > problemy z odpalaniem przy -20C.

    Ale mu tu na razie o -10.

    > Oleju faktycznie nie brał, żaden. Pracowały przyzwoicie (nie klekotały
    > jakoś nadmiernie). Spalanie też niczego sobie, tylko to francowate
    > zapalanie na mrozach i ciągłe wymienianie połówek silnika na cały. :(

    Mialem takie dwa (tzn 1.8TD z mondeo 1 i 2) , z przebiegiem 250+to co
    nie wiedzialem, i mam calkiem odmienne zdanie - mechanika nie
    widzialy, spalanie troche za duze, na mrozie, takim do -20 sobie
    radzily ... az do ostatniej zimy - auto juz rzadko jezdzone i cos nie
    chce zapalic. Ale po ~15s krecenia pali.
    A mrozy byly znikome.

    J.