eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodystary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D › Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
  • Data: 2017-04-22 12:28:01
    Temat: Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2b5bd5c2-f455-45a2-b2d4-61b9b49c3cbf@googlegrou
    ps.com...
    Ty jabba chociaz wiesz o co chodzi? Gosc zmierzyl cisnienie sprezania. Na
    jednym cylindrze ma polowe nominalnego a na zadnym z pozostalych trzech nie
    zbliza sie do minimalnego jakie podaje producent. Ten silnik to zlom
    nadajacy sie do remontu kapitalnego albo do huty. Jak by zalozyl nowa pompe
    i nowe wtryskiwacze pochodzace z magazynu jaki na statku maja ufole to tez
    bedzie chujowo zapalal. I ktos mu mowi ze to wina pompy a ktos inny zeby
    sobie jakiegos spermolitu nalal. Ten silnik jak uda siego zapalic to nie
    trzyma zadnego fabrycznego parametru i ze wzgledu na zanieczyszczenie
    srodowiska nie powinien pracowac.


    Nix się zapytał czy regulacja zaworów pomoże w rozruchu zużytego silnika. W
    mojej opinii większy wpływ na rozruch klasycznego diesla ma stan aparatury
    wtryskowej niż niewłaściwy luz zaworowy. Dlatego napisałem, że jak chce
    tymczasowo reanimować ten silnik to większą poprawę może przynieść regulacja
    pompy i wtrysków niż zaworów. Chociaż koszt tej usługi będzie kilkukrotnie
    wyższy niż regulacja zaworów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: