-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highw
inds-media.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter
-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Subject: Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ocsnpd$qkv$1@mx1.internetia.pl> <octn61$ire$1@node2.news.atman.pl>
<ocu10l$seb$1@mx1.internetia.pl>
<1...@g...com>
<ocu1ug$vb9$1@mx1.internetia.pl>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Sun, 16 Apr 2017 10:45:16 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ocu1ug$vb9$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <58f32f1d$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
X-Trace: 1492332317 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 31.42.14.107:60784
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1901
X-Received-Body-CRC: 1407521727
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603553
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-04-15 o 23:05, Nix pisze:
> W dniu 2017-04-15 o 22:57, Zenek Kapelinder pisze:
>> luz jest po to zeby zawor sie zamknal a nie po to zeby sie
>> maksymalnie otworzyl. Przy pomiarze setka luzu bedzie tak samo dobra
>> jak pol milimetra. Jak nie Twoj samochod to zrob tak zeby nie stal
>> sie Twoj. Chyba ze Ci sie bardzo podoba i jestes sklonny zrobic w nim
>> stosunkowo droga naprawe zeby jezdzil, przechodzil przeglady itp.
>>
>
> wziąłem w google pierwszy lepszy link i tu czytam :
>
> "Natomiast zbyt mały luz lub jego brak może doprowadzić do niepełnego
> zamykania zaworu i spadku ciśnienia w komorze spalania."
>
> Czy to są fakty czy naginane fakty ?
Zbyt mały luz zaworowy w silnikach, które nie posiadają samoregulatorów.
W silnikach, które wyposażone są w samoregulatory luzów nie ma. Zawory
zawsze pracują na styk.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.17 11:01 Jacek Maciejewski
- 16.04.17 13:17 Zenek Kapelinder
- 16.04.17 13:34 Uzytkownik
- 16.04.17 15:39 Zenek Kapelinder
- 16.04.17 21:32 t-1
- 18.04.17 01:39 J.F.
- 18.04.17 11:04 J.F.
- 18.04.17 12:10 Nix
- 18.04.17 12:12 Nix
- 18.04.17 22:08 Irek.N.
- 18.04.17 22:15 Irek.N.
- 19.04.17 11:47 J.F.
- 19.04.17 12:00 yabba
- 19.04.17 13:51 Zenek Kapelinder
- 19.04.17 14:26 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-30 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?