eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodystary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8DRe: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highw
    inds-media.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter
    -mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Subject: Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ocsnpd$qkv$1@mx1.internetia.pl> <octn61$ire$1@node2.news.atman.pl>
    <ocu10l$seb$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@g...com>
    <ocu1ug$vb9$1@mx1.internetia.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 16 Apr 2017 10:45:16 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ocu1ug$vb9$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <58f32f1d$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
    X-Trace: 1492332317 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 31.42.14.107:60784
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1901
    X-Received-Body-CRC: 1407521727
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603553
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-04-15 o 23:05, Nix pisze:
    > W dniu 2017-04-15 o 22:57, Zenek Kapelinder pisze:
    >> luz jest po to zeby zawor sie zamknal a nie po to zeby sie
    >> maksymalnie otworzyl. Przy pomiarze setka luzu bedzie tak samo dobra
    >> jak pol milimetra. Jak nie Twoj samochod to zrob tak zeby nie stal
    >> sie Twoj. Chyba ze Ci sie bardzo podoba i jestes sklonny zrobic w nim
    >> stosunkowo droga naprawe zeby jezdzil, przechodzil przeglady itp.
    >>
    >
    > wziąłem w google pierwszy lepszy link i tu czytam :
    >
    > "Natomiast zbyt mały luz lub jego brak może doprowadzić do niepełnego
    > zamykania zaworu i spadku ciśnienia w komorze spalania."
    >
    > Czy to są fakty czy naginane fakty ?


    Zbyt mały luz zaworowy w silnikach, które nie posiadają samoregulatorów.
    W silnikach, które wyposażone są w samoregulatory luzów nie ma. Zawory
    zawsze pracują na styk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: