eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcyRe: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5ed12d94$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed1d131$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local> <20200530142138.4c281536@mateusz>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed281a9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed2895b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed2be7d$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed38375$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed3faa5$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ed4f3ad$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    From: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>
    Date: Thu, 4 Jun 2020 13:28:49 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 200603-2, 2020-06-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 45
    Message-ID: <5ed8daf7$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 94.124.6.200
    X-Trace: 1591270135 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 94.124.6.200:52776
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4345
    X-Received-Body-CRC: 1940109163
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2679304
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020.06.01 o 14:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .06.2020 o 14:25 KrzysiekSX <k...@u...gdzies> pisze:
    >
    >
    >> popieram zdanie, że wolę manual :) ale ja nie znoszę po prostu, jak auto sobie
    >> coś tam samo kombinuje, a szczególnie jak robi inaczej niż ja bym zrobił (np.
    >> zmienia sobie biegi nie wtedy kiedy ja bym zmienił, włącza wycieraczki itp.)
    >> Miałem automata: nie zepsuł się, biegi zmieniał szybciej niż ja w manualu,
    >> tylko generalnie mnie irytował, bo robił to w złych momentach.
    > normalna sprawa, nie wszytsko jest dla wszystkich - cytując grupowego klasyka :-)
    > Ale może automat robił to odpowiednio, Ty masz może złe nawyki? :-)
    >
    zapewne, ale dobrze mi z nimi i nie zamierzam ich zmieniać. W końcu nie to ładne
    co ładne, tylko co mi się podoba. Jak robisz np. herbatę, i na opakowaniu pisze,
    żeby pić z mlekiem, bo wtedy jest najlepsza zdaniem producenta, to dolewasz mleka?

    >> I nie dało się prosto ruszyć na lodzie lub po zasypaniu w śniegu.
    > To nie automat winny tylko ESP lub inny ASR.
    > Automat można "rozbujać" - jest na to stosowny zapis w instrukcji. Ale trzeba
    > najpierw wyłączyć kontrolę trakcji/system antypoślizgowy.
    >
    średnio stary amerykaniec, nie było co wyłączać, bo na szczęście nie miał
    żadnego systemu (poza ABS, który czasem się wyłączał, jak wykrył że mu koła się
    kręcą w niespodziewany sposób, czyli na każdym skrzyżowaniu...).
    Rozbujania takiego jak przy manualu nie dało się zrobić wcale, no chyba, że się
    udało rozbujać tylko gazem. Przełączanie D/R trwało tyle czasu, że auto zdążyło
    zwykle stanąć w dołku... na szczęście nie potrzebowałem tego wiele razy. Może
    nowsze konstrukcje mają lepiej, ale automat w moim aucie dawał za dużo momentu
    na koła, gdy miał włączony jakikolwiek bieg i nie nadawał się na warunki zimowe
    śliskie.

    >> Mnie osobiście nie dotknął taki problem, ale widziałem filmiki, jak w innych
    >> samochodach po kilku próbach ruszenia/jeździe na sypkim/śliskim system łapał
    >> error i włączał tryb awaryjny... zajebiście po wypadzie na narty wracać na
    >> lawecie do serwisu, żeby wyłączył tryb awaryjny.
    >
    > Wszystkie automaty jakimi jeździłem miały tryb "ręczny" - różnie ralizowany, na
    > wypadek ciągnięcia przyczepy, zjazdu,podjazdu itp.
    > Być może jakaś stara konstrukcja tego nie ma, nie wiem, nie trafiłem.
    >
    > TG
    no właśnie w nowszych są te tryby awaryjne co blokują np. prędkość, ja miałem
    starego, to nie miałem problemu :)

    pozdrawiam Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: